Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Колко всъщност е обемът на радио рекламата в България?
Вече не е изненада, че данни за обема на пазара на радио реклама в България няма. През 2014 г. аудиториите само на две радиостанции у нас са били измервани - до месец юни. Смята се, че има ръст на бюджетите, похарчени от рекламодатели за реклама по радиото. Този ръст в нетни стойности трябва да е около 8,2%.
Това сочи статистика на водещата медийна агенцията в страната "Пиеро97". "Данните за ръста на пазара са само приблизителни, за което отново благодарим на колегите от основните радиостанции", отбелязаха от агенцията в презентация на провелия се в София годишен рекламен форум на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Инвестициите в радиореклама у нас през миналата година са били подпомогнати от предизборните кампании за европейските и парламентарни избори. Отбелязаната на миналогодишния форум на БАКА тенденция към стабилизиране продължава и през 2014 г., главно благодарение на добрата търговска политика и адекватни условия и практики по отношение на участниците на радио пазара, посочи "Пиеро". В резултат, обемът на рекламния радио пазар запазва 5,4% дял от общия нетен медиен микс, т.е. от цялата сума пари, похарчени в България за реклама през 2014 г.
Първите месеци на 2015 г. засега показват добро развитие на радио пазара. Но пак в условията на "вероятно" и "приблизително".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.