Колко всъщност е обемът на радио рекламата в България?

Колко всъщност е обемът на радио рекламата в България?

Вече не е изненада, че данни за обема на пазара на радио реклама в България няма. През 2014 г. аудиториите само на две радиостанции у нас са били измервани - до месец юни. Смята се, че има ръст на бюджетите, похарчени от рекламодатели за реклама по радиото. Този ръст в нетни стойности трябва да е около 8,2%.

Това сочи статистика на водещата медийна агенцията в страната "Пиеро97". "Данните за ръста на пазара са само приблизителни, за което отново благодарим на колегите от основните радиостанции", отбелязаха от агенцията в презентация на провелия се в София годишен рекламен форум на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

Инвестициите в радиореклама у нас през миналата година са били подпомогнати от предизборните кампании за европейските и парламентарни избори. Отбелязаната на миналогодишния форум на БАКА тенденция към стабилизиране продължава и през 2014 г., главно благодарение на добрата търговска политика и адекватни условия и практики по отношение на участниците на радио пазара, посочи "Пиеро". В резултат, обемът на рекламния радио пазар запазва 5,4% дял от общия нетен медиен микс, т.е. от цялата сума пари, похарчени в България за реклама през 2014 г. 

Първите месеци на 2015 г. засега показват добро развитие на радио пазара. Но пак в условията на "вероятно" и "приблизително".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
Петролът поскъпва, след като Тръмп нареди блокада на санкционирани петролни танкери от и за Венецуела