Колко всъщност е обемът на радио рекламата в България?

Колко всъщност е обемът на радио рекламата в България?

Вече не е изненада, че данни за обема на пазара на радио реклама в България няма. През 2014 г. аудиториите само на две радиостанции у нас са били измервани - до месец юни. Смята се, че има ръст на бюджетите, похарчени от рекламодатели за реклама по радиото. Този ръст в нетни стойности трябва да е около 8,2%.

Това сочи статистика на водещата медийна агенцията в страната "Пиеро97". "Данните за ръста на пазара са само приблизителни, за което отново благодарим на колегите от основните радиостанции", отбелязаха от агенцията в презентация на провелия се в София годишен рекламен форум на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

Инвестициите в радиореклама у нас през миналата година са били подпомогнати от предизборните кампании за европейските и парламентарни избори. Отбелязаната на миналогодишния форум на БАКА тенденция към стабилизиране продължава и през 2014 г., главно благодарение на добрата търговска политика и адекватни условия и практики по отношение на участниците на радио пазара, посочи "Пиеро". В резултат, обемът на рекламния радио пазар запазва 5,4% дял от общия нетен медиен микс, т.е. от цялата сума пари, похарчени в България за реклама през 2014 г. 

Първите месеци на 2015 г. засега показват добро развитие на радио пазара. Но пак в условията на "вероятно" и "приблизително".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ