Колко струва билборд на "Таймс Скуеър"

Ще трябва да платите между 1,1 и 4 милиона долара, ако искате да поставите на прочутия площад „Таймс Скуеър” в Ню Йорк един от десетките дигитални или неонови билбордове, които създават уникалната атмосфера на мястото. Това разкрива „Уолстрийт джърнъл”. Собствениците на „1 Таймс Скуеър” – небостъргачът по средата на кръстовището на „Бродуей” и Седмо авеню ("Таймс" не е площад в традиционния смисъл на думата), правят по 23 милиона долара годишно от билбордовете, които го покриват и заобикалят.

Това превръща рекламата на „Таймс Скуеър” в най-скъпия комплекс от билбордове в целия свят. Същевременно тази външна реклама може да бъде определена като сравнително евтина в сравнение с телевизионната. Припомняме, че тв спот от 30 секунди, излъчен по време на финала на американската футболна лига "Супер Боул", може да струва на компанията рекламодател до 3,8 милиона долара.

„Таймс Скуеър” се смята за суперефективен, заради постоянния трафик на туристи и заради непрекъснатата неплатена реклама заради показването в шоупрограми и репортажи по телевизията.

Той събира погледите на цял свят и в новогодишната нощ, когато там се спуска известната кристална сфера. Тази година сред най-големите рекламодатели на площада бяха Toshiba, TDK, Dunkin Donuts, Anhauser-Busch, Sony. Техните имена получиха и „инцидентно тв излъчване” – милиони по света гледаха спускането на сферата в нощта на Нова година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ