"Крафт Фуудс България" с ново име и ново лого

Крафт Фуудс България с ново име и ново лого

"Крафт Фуудс България" с ново име и ново лого

„Монделийз България“ е новото име на водещия производител на шоколадови изделия, бисквити и кафе напитки „Крафт Фуудс България“. Изпълнителният директор г-н Ивайло Найденов представи днес новата корпоративна идентичност на компанията, производител на едни от най-обичаните марки закуски и напитки в света сред които Milka, Своге, Suchard, Toblerone, Oreo, Морени, BelVita, Tuc, Barni, Jacobs, Нова Бразилия.

Промяната в името на компанията е част от процеса на международно преструктуриране на „Крафт Фуудс“ и разделянето на бизнеса на две отделни компании - „Монделийз Интернешънъл“, ангажирана с производството и търговията на шоколади, бисквити, леки закуски и напитки в световен мащаб, и „Крафт Фуудс Груп“, фокусирана върху бизнеса с хранителни продукти в Северна Америка.

„Монделийз Интернешънъл“ е най-големият производител в света на шоколади, бисквити и леки закуски, и вторият по големина производител на кафе и дъвки. Процесът на въвеждане на новата идентичност и реорганизация на компанията започна на 1 октомври 2012 г., като промяната се извършва поетапно в 165 държави с представителства на „Монделийз Интернешънъл“. Българският клон е част от структурата на „Монделийз“ за Централна Европа, заедно с още 17 други държави от региона. В България компанията разполага с две производствени предприятия - в Своге и в  Костинброд. Дейността й ще продължи да се ръководи от г-н Ивайло Найденов, който пое поста Изпълнителен директор на „Крафт Фуудс България“ през м. март 2013 г.  „Промяната в името и организацията на компанията ще ни помогне да бъдем фоку-сирани върху създаването на повече моменти, изпълнени с радост, за нашите потреби-тели. Тя няма да засегне начина ни на работа с местните партньори, както и марките, ко-ито представяме на пазара.", поясни днес той.

Подготовката в промяната на идентичността на компанията е продължила почти една година, като в избора на име са били въвлечени служители от всички държави, в които работи компанията. Те са имали възможност да предложат име на бъдещата компания в специално създаден вътрешен сайт. Името „Монделийз“ е избрано като комбинация от думите “свят“ и „вкусен“ и представя основната цел на компанията – да създава радост чрез повече вкусни моменти в ежедневието.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ