Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Лицата на социалните медии
Всяка голяма социална медия изгради идентичност, благодарение на демографията и характеристиките на хората, които я посещават.
Някои платформи са предпочитани от най-младите потребители до 29 години, които са най-активни вечер. Други са често използвани от професионалистите с висок доход, които предпочитат да проверяват профила си и да публикуват информация в рамките на работния ден.
Ново изследване на Business Insider определя "лицата" на всеки от най-посещаваните сайтове за комуникация в момента. Резултатите се подготвени, като са взети предвид демографията на всяка основна социална медия, стойността на бранда й, степента на интерес и проникване в нея от страна на бизнеса. Данните имат за цел да са от помощ на маркетинга както на големите фирми, така и на малкия бизнес по-добре да идентифицира възможностите, които всеки от тези канали му предоставя. Те оформят лика на модерните канали за дигитални комуникации и гласят следното:
● Facebook все още е социалната мрежа на младите хора. В същото време аудиторията й между 45 и 54-годишна възраст е нараснала с 45% от края на 2012 г. насам. Специално сред американските интернет потребители, 73% от хората с доходи над 75 000 долара годишно са във Facebook, докато едва 17% от тях са в Twitter. 86% от потребителите на Facebook живеят извън САЩ.
● Instagram e медийната платформа на младите жени с мобилни устройства в ръце. 68% от регистрираните в нея са дами.
● Twitter има изненадващо младо виртуално население за размера и популярността си – 27% от потребителите й в Америка, където тя възниква и се масовизира първоначално, са от 18 до 29-годишни. 16% се намират в диапазона на възрастовата граница 30-40 години.
● LinkedIn се очертава като социалната мрежа със засилено международно присъствие. Потребителите й са най-вече мъже, професионалисти.
● Google+ пък е най-ориентираната към силния пол голяма социална медия. 70% от активните регистрирани в нея хора са мъже.
● Pinterest пък е доминирана от собствениците на таблети. И, според данни на Nielsen, 84% от американците, които я използват, са жени. Статистиката е приложима и към останалата част от аудиторията й извън Щатите.
● Tumblr остава сила сред тийнеийджърите и младите, желаещи да открият поле за изява, наред с Instagram. Предпочитана е обаче от хората с по-ниски доходи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.