Лицата на социалните медии

Лицата на социалните медии

Лицата на социалните медии

Всяка голяма социална медия изгради идентичност, благодарение на демографията и характеристиките на хората, които я посещават.

Някои платформи са предпочитани от най-младите потребители до 29 години, които са най-активни вечер. Други са често използвани от професионалистите с висок доход, които предпочитат да проверяват профила си и да публикуват информация в рамките на работния ден.

Ново изследване на Business Insider определя "лицата" на всеки от най-посещаваните сайтове за комуникация в момента. Резултатите се подготвени, като са взети предвид демографията на всяка основна социална медия, стойността на бранда й, степента на интерес и проникване в нея от страна на бизнеса. Данните имат за цел да са от помощ на маркетинга както на големите фирми, така и на малкия бизнес по-добре да идентифицира възможностите, които всеки от тези канали му предоставя. Те оформят лика на модерните канали за дигитални комуникации и гласят следното:

● Facebook все още е социалната мрежа на младите хора. В същото време аудиторията й между 45 и 54-годишна възраст е нараснала с 45% от края на 2012 г. насам. Специално сред американските интернет потребители, 73% от хората с доходи над 75 000 долара годишно са във Facebook, докато едва 17% от тях са в Twitter. 86% от потребителите на Facebook живеят извън САЩ.

● Instagram e медийната платформа на младите жени с мобилни устройства в ръце. 68% от регистрираните в нея са дами.

● Twitter има изненадващо младо виртуално население за размера и популярността си – 27% от потребителите й в Америка, където тя възниква и се масовизира първоначално, са от 18 до 29-годишни. 16% се намират в диапазона на възрастовата граница 30-40 години.

● LinkedIn се очертава като социалната мрежа със засилено международно присъствие. Потребителите й са най-вече мъже, професионалисти.

● Google+ пък е най-ориентираната към силния пол голяма социална медия. 70% от активните регистрирани в нея хора са мъже.

● Pinterest пък е доминирана от собствениците на таблети. И, според данни на Nielsen, 84% от американците, които я използват, са жени. Статистиката е приложима и към останалата част от аудиторията й извън Щатите.

● Tumblr остава сила сред тийнеийджърите и младите, желаещи да открият поле за изява, наред с Instagram. Предпочитана е обаче от хората с по-ниски доходи.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ