Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Луксът и поколението Y
До 2025 г. 75% от световната работна сила ще бъде задвижена от поколението Y – хората, родени между 1977 и 1995 г. Това смята Роб Дейвидсън - консултант и преподавател по управление на събития в Университета на Гринуич, Лондон.
Пазарът се ориентира към това поколение, към неговите вкусове и навици, включително към склонността му да обръща внимание на големите изображения и да пренебрегва информационните източници, които са скучни.
Естествено, към поколението Y проявява засилен интерес и секторът с луксозни стоки и услуги. Причината е, че хората, родени в този период, са по-склонни към егоизъм в потреблението и охолство спрямо пестеливите им, подчертано трудолюбиви майки и бащи. За тях парите, похарчени за луксозна технологична марка, не са загубени, а смислено отделени. Въпрос на имидж.
В тази връзка Матю Лебретон – пионер от френските модни блогове, прави в нюйоркския сайт за дизайн и иновации PSFK кратък анализ на възприятието за лукс на поколението Y. Според него в тази връзка има добри и лоши новини.
Добрите новини са, че където и да живее по света, това поколение се вълнува от луксозните продукти. То е готово да жертва много, за да се сдобие с нещо скъпо. След като направи покупката, не изпитва угризения или вина. За него луксозната стока е символ на житейски успех, най-добрият начин да се отличиш, да се утвърдиш и да излъчиш съобщение, с което, на едно модерно ниво гарантираш доброто бъдеще на децата си. В него има същински гийкове на луксозните стоки – хора, разпалени да си купуват всичко най-ново висок клас, произведено от всички сфери на бизнеса.
Вероятно лошите новини за маркетинга са, че тези потребители са много предпазливи, когато чуят думата „лукс“. Такива станаха след 2000 г. Те настояват да получат „стойност срещу пари“ от луксозните марки, прозрачност и уникалност. Очаква тези марки да отговарят на определени морални изисквания. Офертите за продукти и услуги, обозначавани с етикета „луксозно“, го отблъскват. Ако нещо е луксозно, то само по себе си е такова, без да има нужда да се нарича и брандира така, смята поколението Y.
Това поколение ни показва характеристиките на един нов вид лукс, който търси. Състои се от хора, които в по-голямата си част смятат скъпата покупка за перфектна покупка и икономическа инвестиция, която им носи реална и устойчива стойност. Те не вярват, че политиците ще спасят света. Междувременно са готови да извадят банковата си карта щом разберат, че една компания е "зелена". Представляват плуралистично настроени хора, които имат повече разходи от родителите си, по-екологично настроени са, по-социално, и са центрирани около иновациите и оригиналното.
От това поколение ли сте?
Съгласни ли сте?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.