Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мария Гергова стана пълноправен член на Европейската асоциация на пиар специалистите
От януари тази година управляващият директор на „Юнайтед партнърс“ Мария Гергова стана пълноправен член на Европейската асоциация на пиар специалистите – SEAP. Тази стъпка е част от стратегията на Юнайтед Партнърс за развитие на екип и услуги в сферата на връзки с обществеността.
„В България тази дейност предстои да се развива. Ролята ни като консултанти е важна, защото ние сме медиаторите между нашите клиенти и съответните организации като правителство,ЕС и други подобни. Ролята на медиаторите е да анализират позицията на клиентите и да предоставят ясно и конкретно информация и анализи пред съответните правителствени и европейски структури и организации, спазвайки всички професионални и етични стандарти. Добрата информираност е изключително важна в процеса на взимане на решения”, сподели Мария Гергова.
SEAP e създадена през 1997 година и е организация, призната от всички професионалисти, работещи в сферата на пъблик афеърс в ЕС. Това включва пъблик афеърс консултанти, работещи в корпорации, търговски асоциации, консултантски къщи и други подобни представителни организации. SEAP насърчава работата с най-високи стандарти за професионализъм и етика и промотира саморегулацията на професията.
Мария ГЕРГОВА е завършила математическата гимназия в Благоевград, а след това специалност "Текстилно инженерство" във ВМИ (Техническия университет), финансов мениджмънт в УНСС и пиар в СУ "Св. Климент Охридски". Започва кариерата си на пиар специалист през 1993 г.
В началото на 1997 г. заедно с Гергана Василева създава агенция United Partners. Гергова има множество специализации пo пиар и комуникации. Четири години е в съвета на IPRA - международната пиар асоциация, още четири - в борда на директорите, a през 2009 г. ще заеме поста президент на IPRA. Тя е най-младият президент в историята на международната асоциация и единственият от Централна и Източна Европа. През последните години United Partners е била 3 пъти на първо място в класацията на пиар агенциите в България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.