Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг за деца
Той има сериозно значение за бизнеса, но трябва да прилича на детска игра. За да привлечете вниманието на по-малките потребители към продукта или услугата си първо трябва да разбирате как те разсъждават и решават.
- Децата мислят „по спешност” и когато си наумят нещо, го искат сега и веднага.
- Обикновено не обичат да чакат, за да бъдат възнаградени. Моменталното връчване на подаръка при тях е от ключово значение.
Наскоро посетих ресторантска верига и забелязах, че нещо не е наред с менюто. Това, което подаряваха с детското си меню, ме учуди – те даваха на децата светеща в тъмното лепенка за покритие на електрическия ключ. Вероятно вече се досещате накъде бия с този пример. Попитах една от продавачките дали тези подаръци се харчат и тя отговори, че не могат да се отърват от тях, защото децата ги оставят на масата.
Зададох си въпроса „Какво точно детето ще прави със светещата лепенка за електрическия ключ в стаята му?”. Нищо! Което ме води до следващия важен въпрос в маркетинга, насочен към деца: Ако промоцията не работи, колко дълго ще трябва да чакате, за да свалите играчката от рафтовете и да предложите нова?
Труден въпрос, чиито отговор е съставен от три други отговора на следните въпроси: Предлагате ли предмета като награда само, защото го имате? Дали според вас той не се харесва на децата? Имате ли друг, с който да го заместите? Ако отговорите на трите въпроса са „Да”, значи трябва да смените играчката веднага. Децата помнят много и бързо. Колкото повече от тях разочаровате, толкова повече клиенти губите в бъдеще. Докато не предложите нещо различно, детско и атрактивно.
По-малките в семейството обичат нещата, които ги карат да се смеят. Обичат топките и спорта (това е универсален интерес за момиченцата и момченцата). Обичат да изследват света и да научават нови неща за различните култури. Често си представят себе си в далечни места и страни, мечтаят за пътешествия и приключения, за пътувания със свръхмодерни коли, към други планети, на лодки. Те обожават животните. Ако им предложите книжка с картинки от зоологическа градина, сафари, джунгла, много от тях ще се зарадват.
Важно е това, което им подарявате да бъде безопасно и устойчиво, защото те късат, мачкат, цапат и проучват упорито докъде играчката може да издържи.
Освен това децата обичат да научават и споделят информация. За да ги спечелите за клиенти, опитайте да им дадете тема, за която да говорят и да питат. Например, за Олимпийските игри, чуждите езици, рали състезанията и националните фолклорни традиции в страната ви. И да, динозаврите. За тях винаги има място и живот в детския ум.
Ейнджъл Моралес за MarketingAbout
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.