Маркетинг на второто сетиво

Това е снимка от социална кампания на име "Неочакваният хор". В нея се включиха бивши пушачи, претърпели ларингектомия. Със своите дрезгави гласове те изпълниха песни на "Бийтълс" по време на събитие, организирано от агенция JWT в Браз

От 3D принтирана тонколона до хор, част от кампания против тютюнопушенето - рекламодатели и инженери все повече залагат на звуковия аспект в маркетинг кампаниите си.

Тук ще ви разкажем за някои от проектите от света, в които второто сетиво е основния таргет. Представя ги нюйоркският сайт за дизайн и иновации PSFK. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха