Маркетинг на второто сетиво

Това е снимка от социална кампания на име "Неочакваният хор". В нея се включиха бивши пушачи, претърпели ларингектомия. Със своите дрезгави гласове те изпълниха песни на "Бийтълс" по време на събитие, организирано от агенция JWT в Браз

От 3D принтирана тонколона до хор, част от кампания против тютюнопушенето - рекламодатели и инженери все повече залагат на звуковия аспект в маркетинг кампаниите си.

Тук ще ви разкажем за някои от проектите от света, в които второто сетиво е основния таргет. Представя ги нюйоркският сайт за дизайн и иновации PSFK. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Военни в Бенин обявиха отстраняване на правителството и на президента
Скромните лидери са най-ефективни
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.