Маркетинг на шест екрана

Маркетинг на шест екрана

Помните ли маркетинговите планове за трите екрана? Звучи в стил 2007 г. Време е да се подготвите за рекламиране в шест екрана.

Комплекс от нови устройства прави традиционната конфигурация за рекламиране компютър-монитор-мобилен телефон остаряла. Това коментира за AdvertisingAge специалистът в бранд стратегиите Джуди Шапиро.

Следващите три екрана, които нахлуват в живота ни, ще прехвърлят бариерите на трите съвременни медийни акцента - телевизора, компютъра и телефона. Те ще преориентират клиента към социално свързано, персонализирано дигитално ежедневие.  

Четвъртият екран с революционен ефект е този на мобилните телефони, чрез които се сърфира в интернет. Конкретната услуга ще стане по-търсена и обвързваща, когато бъдат прокарани 4G мрежите, осигуряващи изключителна бързина.

След това ще се масовизира дигиталната телевизия в малкия екран на мобилния телефон. За да се завърши с технологичното сливане и  разтърсващия ефект от появата на шестия, „неограничен екран на конвергенцията”.

Първите пет екрана имат различен размер и форма, но си приличат по това, че се фокусират върху дистрибуцията на съдържание, комуникацията и приложенията.

Новият екран ще бъде финалната стъпка, която ще се базира на интегриран интернет протокол (Internet-protocol/IP). Той не само ще осигурява съдържание и връзки, но и ще бъде достатъчно умен, за да създаде персонализирана информация, реклами и приложения за индивидуалния потребител. Когато това се случи, ще заживеем в съвършен, фокусиран върху нас самите свят, където ще избираме рекламите на които имаме доверие, предварително селектирани специално за нас.

Технологията ще долавя физическото ни местонахождение. През екрана ще ни виждат близките, сякаш са с нас. На него ще се изписва здравословното им състояние. И ще избираме да сме придружени от консултанти по пазаруването и външния вид, когато пожелаем. Бъдете готови за бъдещето!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ