Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг по модела на Хари Потър
Името Хари Потър днес се оценява на милиони долари.
Феноменално продаваемата история на момчето магьосник е добър пример за налагане на марката и създаване на емоционална обвързаност с клиента. Електронното издание Entrepreneur предлага пет съвета за брандиране, базирани на невероятния успех на възпитаника на "Хогуъртс":
1. Добър продукт. Само умен маркетинг не е достатъчен, ако продуктът е лош. Ако очакванията на клиентите не са оправдани, повторните покупки секват и възможността за реклама от уста на уста е унищожена завинаги.
2. Емоционална връзка. Потребителската лоялност се основава на три фактора: стабилност, устойчивост и сигурност.
3. Реални разкази и коментари онлайн. Популярността на историята за Хари Потър първоначално набра сила чрез разказите на приятели и близки, които бяха заинтригувани от първата книга. След като името на малкия магьосник стана по-известно, общността от фенове сама се организира, започна да се събира в интернет и потърси активно общуване. Тогава авторът на романа Джоан Роулинг и издателят й започнаха да захранват с оригинални материали онлайн общностите, давайки им повод за радост и дискусии. Извод: Създайте повод за свободен поток от коментари в реалното и виртуалното общуване.
4. Маркетинг на очакването. Поставете потребителите в ситуация на съспенс. Накарайте ги да искат повече, като изчакате нетърпението им да достигне връхната си точка. Така, в момента на изчакване, те ще се обръщат към старите предложения с вашето име и ще се получи реклама на познатото. След това подарявайте новата информация на части, задържайте резултатите от промоционалните събития и обгърнете с тайнственост следващия продукт с вашето име, така че да започнат предположения.
5. Постоянство. Ако потребителите вече са лоялни и са изградили емоционална връзка с марката е много важно да оправдаете очакванията им за развиване на марката. Не правете резки завои към нови канали за презентиране, където рекламата не е очаквана. Създайте си собствена политика на маркетинг и я спазвайте упорито. Джоан Роулинг например отказва образът на Хари Потър да се популяризира чрез детските менюта на MCDonalds и продължава да залага на познатите средства, където името на нейният герой е познато и търсено и където не се слива с останалите нашумяли приказни персонажи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.