Международни експерти по комуникации се събират на конференция в София

Международни експерти по комуникации се събират на конференция в София

Независимо дали комуникираме една идея вътре в компания, на местно, регионално или мултинационално ниво, трябва да се съобразим с новите комуникационни канали и методи, които вече са неизменна част от ежедневието на потребители и служители. Но дали го правим успешно и как да се справим с междукултурните различия  и то в ежедневно променяща се среда? Отговори на тези въпроси ще дадат международни експерти от сферата на комуникациите по време на предстоящата регионална конференция на IPRA (Международната асоциация за връзки с обществеността), която ще се проведе на 6-ти ноември 2013 г. в София.

Събитието ще събере лидери от сектора на комуникациите, представители на медиите и специалисти по PR, маркетинг и стратегически комуникации от България и Централна и Източна Европа. Участие ще вземат и водещи мениджъри от компании и организации като Алистър Кембъл, директор стратегически комуникации на кабинета на британския премиер в годините 1997 – 2007 Тони Блеър и Кристоф Жинисти, президент на IPRA за 2013 г.

Скот Нюман, Директор маркетинг и комуникации на IBM за Централна и Източна Европа ще разгледа възможностите, които разкриват пред специалистите по маркетинг и ПР новите медии и пазарни условия и ще покаже как използването на модерните стратегии за "социален бизнес"  има потенциал да подобри не само комуникациите, но дори и печалбите на компаниите.

Екатерина Сафарика, Асоцииран директор комуникации на P&G за Балканите, Турция, Израел, Кавказ и Централно азиатски републики, ще говори за влиянието на местните фактори при осъществяването на международни компании и начините за постигане на устойчивост на посланията въпреки локалните различия. Своята гледна точка по темата ще допълни и Бронуен Андрюс, Директор Бизнес развитие за Европа, Близък Изток и Африка в международната агенция MSLGROUP. В своята презентацията тя ще сподели ценни съвети как компаниите да изградят и защитят своята репутация на международно ниво.

Други участници в конференцията ще са Себастиан Хейновски, изпълнителен директор на MSLGROUP Полша, Мартин Милиев, специалист в компанията за анализи на социалните медии и онлайн средата Perceptica и Алексей Гвинтовкин, Председател на един от клоновете на Руската асоциация по връзки с обществеността. Събитието ще бъде закрито с дискусия на Българската асоциация на PR агенциите (BAPRA) с участието на водещите български PR експерти.

Новини за събитието може да следите на страниците във Facebook и Twitter. Официалният хаштаг на конференцията е #ipracee13.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Как да разберете дали другите ви слушат
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Най-големите банки в САЩ са увеличили стойността си с 600 милиарда долара до края на 2025 г.