Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Милиони деца гледали рекламите на алкохол по време на Мондиала
Нужен е по-стриктен контрол върху рекламирането на алкохолни напитки по време на популярни спортни прояви, излъчвани по телевизията. До този извод достигат специалистите от британската национална агенция Alcohol concern, които се занимават с превенция от вредата от алкохола върху гражданите.
Само във Великобритания рекламите на спиртни напитки по време на Световното първенство по футбол са били гледани от минимум 1 млн. деца на възраст между 4 и 15 г, пише campaignlive.co.uk. Броят на непълнолетните в страната, които са проследили рекламните клипове на известните марки бира и други видове алкохол, вероятно достига до 5 млн., ако се включат и гледаните телевизионни предавания, свързани с футбола. Само по време на мача на Англия с Алжир, 1.4 млн. деца са видяли три известни на Острова реклами на марки алкохол.
Специалистите предупреждават родителите, че посланията на рекламите сериозно влияята върху разбиранията на децата за правилно и неправилно, добро и лошо. Те подчертават, че колкото повече деца са изложени на маркетинга на алкохол, толкова по-голяма е вероятността в бъдеще те да започнат да пият системно, и то на крехка възраст.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.