Моуриньо ще рекламира самобръсначки


Мениджърът на „Реал Мадрид” Жозе Моуриньо стана новото лице на електрическите самобръсначки Braun. Португалецът е приел да участва в телевизионни клипове и печатна реклама, предаде The Marketing Week. Началото на кампанията е планирано за октомври.

Самият Моуриньо заяви, че си е обещал да не се снима в реклама „само за пари”. Според собствените му думи той би промотирал даден бранд само ако сам се ползва от него. Той смята, че сътрудничеството с Braun ще затвърди собствения му имидж.

От компанията отбелязаха, че са избрали треньора заради уникалния му стил, ярката му индивидуалност и качествата на лидер.

Braun е собственост на гиганта Procter & Gamble, който идния февруари ще отбележи своя 90-ти юбилей. В тази връзка се очаква мащабна рекламна кампания, част от която вероятно ще е и Моуриньо.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Путин : Всички западни войски в Украйна ще бъдат легитимни цели за Москва