Моуриньо ще рекламира самобръсначки


Мениджърът на „Реал Мадрид” Жозе Моуриньо стана новото лице на електрическите самобръсначки Braun. Португалецът е приел да участва в телевизионни клипове и печатна реклама, предаде The Marketing Week. Началото на кампанията е планирано за октомври.

Самият Моуриньо заяви, че си е обещал да не се снима в реклама „само за пари”. Според собствените му думи той би промотирал даден бранд само ако сам се ползва от него. Той смята, че сътрудничеството с Braun ще затвърди собствения му имидж.

От компанията отбелязаха, че са избрали треньора заради уникалния му стил, ярката му индивидуалност и качествата на лидер.

Braun е собственост на гиганта Procter & Gamble, който идния февруари ще отбележи своя 90-ти юбилей. В тази връзка се очаква мащабна рекламна кампания, част от която вероятно ще е и Моуриньо.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Без съществени резултати от двудневните консултации между САЩ и Украйна в Маями
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
Вицепремиерът Зафиров: Оставка на правителството в момента не е на дневен ред
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Неизвестно за известните: Учители обявяват Едисон за глупак, но любимото му бизнес творение електрифицира света
Бивш висш агент на DEA обвинен за пране на милиони долари за мексикански наркокартел