Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мъжете и жените общуват с мрежата различно
Ако сте решили да рекламирате онлайн, трябва да познавате потребителите си. Това означава да знаете какво търсят и как използват интернет. Така ще можете да грабнете вниманието им и да насочите маркетинг съобщението си към правилната публика.
Важно е да знаете, че когато става дума за онлайн навици, мъжете и жените са различни. (Както в живота, нали? Само че много маркетолози не се замислят за това.)
В самото начало на масовизирането на мрежата, първите изследвания сочеха, че жените свикват с нея по-бавно, отбеляза сайтът MarketingAbout. След това проучвания показаха, че жените по-бързо се научават да я използват. Според някои данни, представителките на нежния пол използват интернет повече за търсене на информация. А мъжете – по-скоро като средство за забавление.
Как тази информация може да бъде от полза за маркетинга? Тя може да помогне да се позиционира продуктът онлайн по-добре.
В тази връзка мнозина сочат за пример резултатите на едно от коментираните проучвания по темата от САЩ, чиито изводи се смятат до голяма степен за универсални.
Проучването е дело на изследователския център "Пю" и радио програмата The American Life. Според него мъжете в интернет:
- четат новини;
- купуват пътнически услуги или правят резервации;
- проверяват спортните резултати и търсят информация за спорт;
- се осведомяват за политиката;
- участват в онлайн аукциони като eBay;
- пишат съдържание, което публикуват онлайн;
- свалят музика;
- купуват и продават акции и участват във фондовата търговия в интернет.
Жените в интернет, от своя страна:
- търсят здравна информация;
- четат публикации на религиозни и духовни теми;
- участват в онлайн групи за спортна активност или козметика;
Смята се, че повече от половината от тях търсят информация в интернет за продуктите и услугите, които са решили да закупят. И голяма част използват мрежата за комуникация с близките.
И двата пола прекарват огромна част от времето си в интернет, което ясно обособява нарастващата полза от дигиталния маркетинг. Но интересите на мъжете и жените в интернет се различават и това е важно за предлаганите в мрежата продукти.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.