Мъжете и жените общуват с мрежата различно

Мъжете и жените общуват с мрежата различно

Ако сте решили да рекламирате онлайн, трябва да познавате потребителите си. Това означава да знаете какво търсят и как използват интернет. Така ще можете да грабнете вниманието им и да насочите маркетинг съобщението си към правилната публика.

Важно е да знаете, че когато става дума за онлайн навици, мъжете и жените са различни. (Както в живота, нали? Само че много маркетолози не се замислят за това.)

В самото начало на масовизирането на мрежата, първите изследвания сочеха, че жените свикват с нея по-бавно, отбеляза сайтът MarketingAbout. След това проучвания показаха, че жените по-бързо се научават да я използват. Според някои данни, представителките на нежния пол използват интернет повече за търсене на информация. А мъжете – по-скоро като средство за забавление.

Как тази информация може да бъде от полза за маркетинга? Тя може да помогне да се позиционира продуктът онлайн по-добре.

В тази връзка мнозина сочат за пример резултатите на едно от коментираните проучвания по темата от САЩ, чиито изводи се смятат до голяма степен за универсални.

Проучването е дело на изследователския център "Пю" и радио програмата The American Life. Според него мъжете в интернет:

  • четат новини;
  • купуват пътнически услуги или правят резервации;
  • проверяват спортните резултати и търсят информация за спорт;
  • се осведомяват за политиката;
  • участват в онлайн аукциони като eBay;
  • пишат съдържание, което публикуват онлайн;
  • свалят музика;
  • купуват и продават акции и участват във фондовата търговия в интернет.

Жените в интернет, от своя страна:

  • търсят здравна информация;
  • четат публикации на религиозни и духовни теми;
  • участват в онлайн групи за спортна активност или козметика;

Смята се, че повече от половината от тях търсят информация в интернет за продуктите и услугите, които са решили да закупят. И голяма част използват мрежата за комуникация с близките.

И двата пола прекарват огромна част от времето си в интернет, което ясно обособява нарастващата полза от дигиталния маркетинг. Но интересите на мъжете и жените в интернет се различават и това е важно за предлаганите в мрежата продукти.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“