Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-вдъхновяващите реклами 2
„Това е вашият живот. Правете каквото ви харесва и го правете често. Ако не ви харесва нещо – променете го. Ако не ви харесва работата ви – напуснете. Ако нямате достатъчно време – спрете да гледате телевизия. Ако търсите любовта на живота си, спрете; те ще ви чакат, когато започнете да правите нещата, които обичате. Спрете да анализирате прекалено много. Животът е прост. Всички емоции са красиви. Когато се храните, оценявайте всяка хапка. Отворете ума си, прегръдките си и сърцето си за нови неща и хора. Обединени сме в различията си…”
Това гласи манифестът на модната марка от Бруклин, Ню Йорк, Holstee. Компанията е основана през 2009 г., за да продава ограничено количество потребителски стоки, и прави невероятен световен пробив с тези думи. Записани в рекламно видео, те стават световноизвестен призив за живот, защото „животът е кратък”. Посланието е простичко и затова велико. За изненада на създателите му, собственици на фирмата, то масово се разпространява сред младежите по целия свят. Манифестът е преведен на повече от 12 езика и по изчисления на компанията е видян над 50 млн. пъти в мрежата. Това е новият призив “Just Do It”, смятат от „Ню Йорк Таймс”.
Видеото ви представяме след текста в рамките на втория епизод от поредицата ни с 10-те най-вдъхновяващи, мотивиращи реклами.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.