Най-вдъхновяващите реклами 2


„Това е вашият живот. Правете каквото ви харесва и го правете често. Ако не ви харесва нещо – променете го. Ако не ви харесва работата ви – напуснете. Ако нямате достатъчно време – спрете да гледате телевизия. Ако търсите любовта на живота си, спрете; те ще ви чакат, когато започнете да правите нещата, които обичате. Спрете да анализирате прекалено много. Животът е прост. Всички емоции са красиви. Когато се храните, оценявайте всяка хапка. Отворете ума си, прегръдките си и сърцето си за нови неща и хора. Обединени сме в различията си…”

Това гласи манифестът на модната марка от Бруклин, Ню Йорк, Holstee. Компанията е основана през 2009 г., за да продава ограничено количество потребителски стоки, и прави невероятен световен пробив с тези думи. Записани в рекламно видео, те стават световноизвестен призив за живот, защото „животът е кратък”. Посланието е простичко и затова велико. За изненада на създателите му, собственици на фирмата, то масово се разпространява сред младежите по целия свят. Манифестът е преведен на повече от 12 езика и по изчисления на компанията е видян над 50 млн. пъти в мрежата. Това е новият призив “Just Do It”, смятат от „Ню Йорк Таймс”.

Видеото ви представяме след текста в рамките на втория епизод от поредицата ни с 10-те най-вдъхновяващи, мотивиращи реклами.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Времето: Сняг и виелици на Коледа
Криза: Медийни шефове във Великобритания търсят изход от отлива на младите британци от телевизия
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба