Най-големите рекламодатели в Америка

Най-големите рекламодатели в Америка

Брандове гиганти като Apple и Samsung не влизат в топ 10 на най-големите рекламодатели в САЩ, според ново проучване.

Марките, които харчат най-много за реклама в страната са от секторите търговия на дребно, телекомуникации, автомобилно производство и бързото хранене.

Всъщност Apple е 12. най-голям рекламодател в Щатите с 662 милиона долара, похарчени за реклама миналата година, отбелязва Business Insider. Samsung e 15. със сумата от 597 милиона рекламни долара.

Данните са събрани от Kantar Media, собственост на британската мултинационална компания за маркетинг и пиар WPP и представени от списание AdvertisingAge. Според тях топ 10 на най-големите рекламодатели в Америка изглежда така:

1. Телекомуникационният гигант AT&T, похарчил за реклама 1,59 млрд. долара през 2012 г.

2. Конкурентът му Verizon с над 1,43 млрд. долара, който продава Samsung Galaxy S4 в страната и наскоро набра с популярност след скъпо платена сделка, чрез която нае за рекламно лице рап звездата Джей Зи.

3. Chevrolet, с нейните 958 милиона долара, похарчени за реклама на автомобилите й.

4. Брандът икона на Америка McDonald’s, с 957 милиона долара.

5. Застрахователната компания GEICO, с 921 млн.

6. Toyota, с 879 млн. Тя тъкмо съобщи, че е продала 10 милиона модела от автомобилите си Camry в САЩ.

7. Ford, с 857 млн. Производителят надмина очакванията в първото тримесечие на 2013 г. и достигна 35,8 млрд. долара продажби.

8. Доставчикът на безжичен интернет T-Mobile, със 773 млн., похарчени за реклама.

9. Търговските центрове Macy’s, които платиха огромна сума за фойерверки по време на Деня на независимостта в САЩ 4 юли. Общо компанията е платила за рекламата през миналата година 762 млн. долара.

10. Walmart, с 690 млн. долара, похарчени за реклама.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ