Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-големите рекламодатели в Америка
Брандове гиганти като Apple и Samsung не влизат в топ 10 на най-големите рекламодатели в САЩ, според ново проучване.
Марките, които харчат най-много за реклама в страната са от секторите търговия на дребно, телекомуникации, автомобилно производство и бързото хранене.
Всъщност Apple е 12. най-голям рекламодател в Щатите с 662 милиона долара, похарчени за реклама миналата година, отбелязва Business Insider. Samsung e 15. със сумата от 597 милиона рекламни долара.
Данните са събрани от Kantar Media, собственост на британската мултинационална компания за маркетинг и пиар WPP и представени от списание AdvertisingAge. Според тях топ 10 на най-големите рекламодатели в Америка изглежда така:
1. Телекомуникационният гигант AT&T, похарчил за реклама 1,59 млрд. долара през 2012 г.
2. Конкурентът му Verizon с над 1,43 млрд. долара, който продава Samsung Galaxy S4 в страната и наскоро набра с популярност след скъпо платена сделка, чрез която нае за рекламно лице рап звездата Джей Зи.
3. Chevrolet, с нейните 958 милиона долара, похарчени за реклама на автомобилите й.
4. Брандът икона на Америка McDonald’s, с 957 милиона долара.
5. Застрахователната компания GEICO, с 921 млн.
6. Toyota, с 879 млн. Тя тъкмо съобщи, че е продала 10 милиона модела от автомобилите си Camry в САЩ.
7. Ford, с 857 млн. Производителят надмина очакванията в първото тримесечие на 2013 г. и достигна 35,8 млрд. долара продажби.
8. Доставчикът на безжичен интернет T-Mobile, със 773 млн., похарчени за реклама.
9. Търговските центрове Macy’s, които платиха огромна сума за фойерверки по време на Деня на независимостта в САЩ 4 юли. Общо компанията е платила за рекламата през миналата година 762 млн. долара.
10. Walmart, с 690 млн. долара, похарчени за реклама.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.