Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-големите рекламодатели в Америка
С настъпването на новата календарна година, анализатори традиционно правят преглед на големите рекламни пазари на реклама по света. Естествено, сред тях е американският. Последна статистика за него, отразяваща кои са най-големите му рекламодатели и използвана като сериозен източник на данни от маркетинговите мениджъри до момента, е тази на сп. Advertising Age, от доклада на изданието, озаглавен "200-те водещи национални рекламодатели".
Според него, общо, 200-те най-големи рекламодатели в Съединените щати са похарчили за реклама през 2014 г. рекордната сума от $137.8 млрд., което е с 2% повече спрямо предишната година, сочи годишната статистика, огласена през лятото на 2015 г. и цитирана от Business Insider.
Въпреки че новината звучи обещаващо за медиите, които продават площ за рекламни съобщения, ръстът е най-нисък от началото на възстановяването на рекламния пазар в Америка след голямата финансова криза на 2008 г. Възстановяването започва през 2010 г. Освен това авторите на доклада изтъкват, че много от водещите компании в Щатите, които излъчват реклама, се борят медийните им покупки и кампании да бъдат възможно по-ефективни от досега и рекламата им да работи по-добре за продажбите, да има повече смисъл.
38 рекламодатели в САЩ са похарчили над $1 млрд. за реклама за 2014 г. 10-те най-големи сред тях са следните:
10. WALT DISNEY COMPANY.
9. L'ORÉAL.
8. FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES.
7. AMERICAN EXPRESS.
6. FORD MOTOR COMPANY.
5. VERIZON COMMUNICATIONS.
4. COMCAST CORPORATION.
3. GENERAL MOTORS COMPANY.
2. AT&T.
1. PROCTER & GAMBLE.
Очаква се в новите данни за 2015 г. част от този топ 10 да се задържи в същия вид. От анализите става ясно, че компаниите харчат по-малки суми за реклама, защото залагат на по-ефективното разпределение на кампаниите пред по-подходящи потенциални клиенти, което става възможно вследствие на непрекъснатото усъвършенстване на дигитално таргетиране.
Компанията с най-голяма похарчена за маркетинг сума в САЩ за 2014 г. Procter & Gamble е отделила за рекламни активности $4.6 млрд. Това е с 4.2% по-малко спрямо предишната година. Тя пренасочва големи дялове от парите си за реклама към дигиталните медии, социалните мрежи и изобщо онлайн пространството, защото мениджмънтът й вярва, че това й носи по-голяма възвръщаемост на инвестицията спрямо вложенията в телевизионна и печатна реклама.
В списъка на най-големите рекламодатели традиционно влизат секторите на телекомуникациите (AT&T, Verizon) и автомобилите (Ford, General Motors, Fiat).
Похарчените за реклама пари от френския козметичен гигант L'Oreal са били с 2% по-малко или 2,2 млрд. долара. в сравнение с година по-рано.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.