Най-големите тенденции в лого дизайна

Най-големите тенденции в лого дизайна

Не е задължително да ги следвате, но трябва да сте наясно с тях, пишат авторите на creativeblog. Това са водещите тенденции в лого дизайна в момента.

Проектирането на корпоративно лого е една от сферите на реализация на дизайна, които привидно изглеждат лесна работа, а всъщност не са. Когато едно лого се преработва, промяната действително може да стане сравнително лесно, защото вече има изградена маркетинг идентичност. Създаването на лого на нова фирма обаче може да е сериозно предизвикателство. Все пак изработеното изображение има нелеката задача да се отличи на пазар, преизпълнен с множество рекламни илюстрации и визии.

Имайки предвид всичко това, маркетинг наблюдателите изброяват 20 най-отличими тенденции в изработката на лога в момента. Те са следните:

Опростяване. Основни надписи на бял фон.Опростяване. Основни надписи на бял фон.

Мозаечни модели.Мозаечни модели.

Енергичен дизайн. Внушение за движение.Енергичен дизайн. Внушение за движение.

Назъбени върхове.Назъбени върхове.

Влияние на App Store.Влияние на App Store.

Airline/ международна визия.Airline/ международна визия.

Прозрачно застъпване.Прозрачно застъпване.

Честно и просто послание.Честно и просто послание.

Фокус.Фокус.

Разкритие в логото.Разкритие в логото.

Надпис мозайка.Надпис мозайка.

Незавършен надпис.Незавършен надпис.

Напръскани цветове.Напръскани цветове.

Моаре.Моаре.

Основни форми.Основни форми.

Абстрактни букви със заострени ръбове.Абстрактни букви със заострени ръбове.

Търсене на думи.Търсене на думи.

Ретро изглед.Ретро изглед.

Увеличен размер на логото с намек за израстване.Увеличен размер на логото с намек за израстване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ