Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-голямото предизвикателство в маркетинга през 2012 г.
Новата година обещава да бъде изпълнена със събития от основополагащо значение - от предвижданите в много държави обществено-политически или пък икономически промени до потенциалния „край на света”. Каквото и да се случи, вероятно много малко неща ще са толкова важни за всеки човек, който работи в маркетинга, колкото това той да остане на работа. Няма да е лесно. Отгоре на всичко повечето от маркетолозите ще бъдат задължавани да се справят още по-добре, по-различно и то в по-лоша икономическа среда, с по-малко пари.
Моето не толкова дръзко предсказание е, че ще им е трудно да задържат работата си. Но могат да вземат някои решения през новата година, които ще им помогнат да останат. Ето кои са те:
- Спрете да се подчинявате на другите. Ние, маркетинг типовете, живеем в щастлив балон, в който никоя рекламна кампания никога не се проваля (те просто успяват по различен начин). И показваме кампаниите си един на друг, повтаряме ги в различно време, на различни места и по други начини. Но помнете, че независимо какво ви показват и казват, никой не споделя точните данни на това кое реално е проработило в крайна сметка. Тази практика на споделяне между колеги може да ви накара да си мислите, че каквото и да правите в рекламата, то ще е несъвършено подобие на успеха, с който се съревновавате. Вземете решение да освободите присъствието си от това "ехо".
- Започнете да си говорите с „немаркетолози”. Опитайте да водите диалог с учени, с историци, дори с теолози. Маркетинг индустрията е доста затворена и нашите разбирания за понятията са в лошия аспект определени от мисленето на маркетинг човека. Или, с други думи, мисленето ни е отвлечено от нашите приятели от либерален, малко арт тип. Трябва да се докоснем до първоначални, основни ресурси, и да научим повече за това, което знаем за големи неща като Космоса и малки неща като човешките същества и как те „работят”. Кога беше последният път, в който помолихте човек извън маркетинга – истински човек извън маркетинга, не някой от веригата на създаването на вашата идея, да присъства на среща на екипа ви или просто да поговори с вас? И още нещо, направете си услуга и спрете да четете изключително и само бизнес книги.
- Хвърлете кърпичката и се закълнете във вярност на продажбите. Не използвайте само PC език, допълнен от графики, които показват някакви статистики в мрежата. Признайте, че истинските продажби имат значение и че продажбата се състои в това един човек да даде на вашата компания пари, което кара всичко останало да се случва. Научете как можете да пренасочите измерването на неуловимия бранд към подтикването на поведение на хората, което позволява на бизнеса да приема транзакции по-добре, по-бързо и по-често. С други думи, започнете да откривате бранда в бизнеса, вместо да споделяте вашата светла визия за бранда (която просто не може да се види).
Съвети на Джонатан Салем Баскин – автор, оратор и специалист глобални маркетинг стратегии, за AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.