Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-добрите месеци, дни и моменти за публикуване в YouTube
Внимание, автори на съдържание в YouTube! Ако искате да направите публиката си възможно най-голяма, вземете пример от схемата на праймтайма в телевизията.
Прегледите на видеоклипове в сайта на Google бележат пик вечер, според ново изследване на нюйоркската компания за наблюдение на множество YouTube канали Frederator, цитирано от списание Entrepreneur от САЩ.
Frederator съветва да се публикува в YouTube между 2 и 4 ч. следобед американско време в понеделник, вторник и сряда и между 12 и 3 ч. следобед в четвъртък и петък. Това е между 21 и 23 ч. българско време от понеделник до сряда и между 19 и 22 ч. за четвъртък и петък.
За уикендите съветът е друг - рано пиле рано пее. Тогава изследването, проведено сред 120 милиона месечни потребители на 1300 канала в YouTube, показва, че са имали най-широка аудитория клиповете, качени между 9 и 11 сутринта UTC в Щатите - 14-16 ч. за Европа и България.
От всички дни в седмицата, най-добре е да се публикува във вторник и петък. Повечето активни потребители на сайта остават тийнейджърите и младите хора. Прегледите на едно видео започват да нарастват във вторник, достигат пикове в събота и спадат в неделя следобед.
Най-лошите месеци от годината да се разпространява съдържание чрез видео портала са май и септември - "преходни месеци, в които болшинството от потребителите завършват учебни занятия или започват училище, стартират или приключват спортни сезони, ваканции или други дейности на открито, пише директорът на Frederator Мат Гилън.
Но, разбира се, размерът на аудиторията не е еднинственият показател, който трябва да се взема предивид, когато се измерва ефективността на YouTube. Също е важна и промяната на рекламните равнища по време на календарната година.
Партньорите на YouTube получават дял от приходите от рекламни продажби в личните им канали или плащания на всеки 1000 прегледи. Миналата година рекламата достигна най-високи нива в края на март и остана постоянна като равнище от средата на май до края на юни. Тя се покачваше стабилно през август и септември и беше висока през целия октомври.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Германските партии се споразумяха за историческа сделка за дълга
Политика |Рокади на ключови министри в гръцкото правителство в опит да бъде овладяна кризата с доверието
Свят |HydroHacks: NexGen Water Digit – Бъдещето на ВиК сектора
Икономика |Европейските телекоми призоваха за консолидация на индустрията, за да бъдат по-конкурентоспособни
Технологии |Китай и Русия подкрепят Иран, докато Тръмп притиска Техеран за ядрени преговори
Политика |Офисът на Twitter в снимки
Свят | Advertorial |Борисов се оплака, че мнозинството е станало 120 депутати. Пеевски: Когато поискам, мога да стана премиер
Политика |Джей Ди Ванс: Ще бъда „шокиран“, ако Тръмп премести ядрени оръжия в Полша
Политика |Специалният пратеник за Украйна Кийт Келог е бил отстранен от всички преговори по искане на Кремъл
Свят |Звездата Ръсел Кроу влиза в ролята на най-ефективния руски агент на ЦРУ в нов шпионски трилър
Любопитно |На днешната дата, 14 март. Световен ден на съня
На днешната дата |Не всяка работа е важна: Успешните стратегии за управление на времето
Техники за успех |Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.