Най-лошата британска реклама на годината


Специализираният портал AdWeek класира тази реклама като най-ниската точка в британския маркетинг за последните месеци.

Клипът промотира препарат за запълване на цепнатини, като показва... подаващото се от джинсите голо дупе на анонимен (и както после се разбира – безлик) майстор.

Рекламният слоган е „Без повече грозни цепнатини във вашите стени”. За съжаление, видеото включва една наистина грозна цепнатина. И тя говори. Виновник за това е агенцията 18 Feet & Rising. Вижте.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване