Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-лошата британска реклама на годината
Специализираният портал AdWeek класира тази реклама като най-ниската точка в британския маркетинг за последните месеци.
Клипът промотира препарат за запълване на цепнатини, като показва... подаващото се от джинсите голо дупе на анонимен (и както после се разбира – безлик) майстор.
Рекламният слоган е „Без повече грозни цепнатини във вашите стени”. За съжаление, видеото включва една наистина грозна цепнатина. И тя говори. Виновник за това е агенцията 18 Feet & Rising. Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.