Най-лошите реклами на 2012 г.

Ако има нещо, което обединява най-лошите реклами на 2012 г., то е всеобщото чувство за важност, което си придава марката в тях. Да настояваш всички да те вземат толкова насериозно, колкото ти се вземаш, може да е фатално, коментира Business Insider. Онлайн изданието представи класация на най-несполучливите рекламни видеоклипове и печатни илюстрации на годината.

В списъка присъстват визиии и идеи, твърде отблъскващи и брутални, за да ви ги покажем. Учудващото е, че някой все пак е решил да ги финансира, за да се покаже и свърже с тях. Освен целта им да е да шокират и предизвикат реакция на отвращение, за друга идея, която ги осмисля, не можем да се досетим.

Първоизточникът на класацията с най-лошите реклами, ако желаете, можете да видите, като кликнете тук. А по-долу следват някои от примерите, посочени в него:

Реклама на Stanley Steemer, озаглавена "Rock 'n Roll килим". Дело е на агенция Young & Laramore. Тя показва как млада жена отваря вратата на къщата си и вижда изрисувания, гримиран Дий Снайдър от Twisted Sisters – вероятно е един от големите кошмари на мнозина по света. Самият Снайдер изглежда доста неентусиазиран в близък план в края на спота. От компанията Stanley Steemer обаче явно смятат, че това е начин да се рекламират. Цялата тази реклама внушава, че рекламодателят се е запитал „Кой е най-малко струващият известен човек, който можем да покажем за рекламно лице, независимо дали той има отношение към бизнеса ни с почистване на килими?“ Видеото е след текста по-долу.

--------------------------------------

А това е рекламна визия на Alibi Bourbon, който има претенциите на ликьор със сериозен имидж. Защо обаче компанията е решила да го демонстрира като очевидно обижда клиентите си, асоциирайки ги със занемарен вънешн вид, едва ли някой би се наел да обясни?! Идеята е дело на агенция JayGrey, Австралия.

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------

И още: Chanel No. 5 с Брад Пит. Въпреки че тази кампания бе окачествена като една от най-впечатляващите през 2012 г., от Business Insider я поставят в класацията си с най-лошите реклами. Авторите смятат, че на теория концепцията й е прекрасна – Брад Пит поглежда дамите в очите и им казва това, което искат да чуят. Практическото изпълнение обаче куцало. Според наблюдателите Пит изглежда разсеян и смутен от странния сценарий, който му е бил даден. Само монологът му без движение не е достатъчен, за да износи тежестта на цялата концепция. Цялото това нещо се сгромолясва под тежестта на претенциите на марката. Луксозните брандове действително трябва да се представят като тежки, за да се възприемат сериозно – да не забравяме, че продават мечти. Но да се вземаш твърде насериозно не е добре, коментират американските автори. И отбелязват, че неслучайно след появата на видеото се е завъртяла и негова пародия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ