Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-обичаната автомобилна марка в социалните мрежи
Mercedes-Benz е най-обичаната и най-успешна автомобилна марка в социалната мрежа. Само във Facebook с повече от 3,2 милиона нови потребители през изминалата година премиум марката от Щутгарт печели най-много фенове в сравнение с останалите автомобилни марки, съобщиха от компанията.
Феновете на Mercedes-Benz са и най-активните автомобилни потребители с около 22 милиона интеракции в тази социална мрежа, показват актуалните данни на Social Bakers.
В сравнение с глобалните не-автомобилни марки Mercedes-Benz е на 2-ро място по интеракции на феновете си във Facebook. Само феновете на Walt Disney генерират повече харесвания, споделяния и коментари.
Подобни са и резултатите от най- новото изследване на eBench, което сочи Mercedes-Benz като марката с най-голям ръст, най-високи стойности на интеракциите и най-много положителни оценки сред премиум автомобилните производители във Facebook, YouTube и Twitter.
През тази година интеракциите във Facebook нарастват до три милиона месечно. В Instagram са дори повече. С 4,5 милиона интеракции на клиенти през януари тази година Mercedes-Benz е най-активната Interbrand-100-марка.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.