Най-продаваните продукти на всички времена 4

Най-продаваният музикален албум на всички времена е „Трилър“ на Майкъл Джексън. Най-продаваната книга - „Хари Потър“ на Джоан Роулинг. А може ли да предположите кой е най-касовият филм в историята?

Класация на американската изследователска корпорация със седалище в щата Делауер 24/7 Wall. St. дава отговор. Нейните автори посочват, че това e трилогията „Междузвездни войни“ на 20th Century Fox, представенa преди повече от 20 години. Тя е един от най-успешните бизнес продукти въобще.

„Отнесени от вихъра“ е единствената кинолента, създала повече приходи от нея, но комбинирани заедно, трите филма от поредицата значително надминават успеха й. Трилогията печели 2.4 млрд. долара, без отчитане на инфлацията, от представянето на Епизод I. Само първият й епизод печели 675 млн. Другите два филма заработват за създаделите си по над 400 млн. Това ги прави кинопродукция на Холивуд с изключителен световен успех. Продуктов блокбъстър, същински „златен“ филм, завоювал завинаги сърцата на милиони зрители.

Общо, трите филма от поредицата „Междузвездни войни“ донасят печалби от 4.6 млрд. долара, сметнати с годишната инфлация в САЩ. Парите са заработени и чрез специални издания на филмите и преиздавания в киноафишите. Американското киностудио 20th Century Fox все още държи правата върху оригиналната лента „Междузвездни войни“, но Disney закупи „вселената Междузвездни войни“ - Lucasfilms - за 4 млрд. долара през 2012 г. Disney ще излъчи последните три филма под режисурата на Джей Джей Ейбръмс, като първия ще бъде представен по кината през 2015 г. и в него участва част от оригиналния актьорски състав, включително Харисън Форд.

Виж още: Обявиха актьорския състав на „Междузвездни войни: Епизод VII”

Това е най-успешният кинопродукт в историята, според американските наблюдатели. Те класират в списъка и и други бизнес бестселъри от различни индустрии. Трилогията „Междузвездни войни" е на 4. позиция в техния топ 10. Третото място заема „Корола“ на „Тойота“ - най-продаваният модел автомобил, според тях.

Тя е пласирана над 40.7 млн. пъти и остава в историята като предпочитан автомобил в много международни пазара. Особено в Съединените щати.

По последни данни, обявени от „Тойота“ през миналия месец, компанията е продала 1,2 милиона автомобила „Корола“ през 2013 г. Продажбите им са 5% повече на годишна база. От представянето си на японския пазар през 1966 г. и пускането й в търговските центове за автомобили в Щатите две години по-късно, „Тойота“ е продавала най-много короли. Това е най-успешната й кола, с която тя печели международна репутация.

Счита се, че успехът на модела се дължи на здравината му, неговата надеждност, това, че харчи малко гориво и се продава на по-достъпна цена. Новият модел на „Корола“, представен през 2014 г., е 11-о поколение. Цената му е 16 800 долара в Америка.

Кои са двата най-продавани продукта на всички времена? Може да разберете от финала на поредицата утре!

Виж още: Най-продаваните продукти на всички времена 3

Най-продаваните продукти на всички времена 2

Най-продаваните продукти на всички времена

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ