Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-скъпите брандове в света за 2013 г.
За трета поредна година Apple Corp. оглави рейтинга за най-скъпите брандове в света по версията на американското списание Forbes. Със стойност, оценена на $104,3 млрд. производителят на iPhone е непоклатим лидер пред най-близкия си конкурент – Microsoft, който е с двойно по-нисък показател в $56,7 млрд. Призована тройка попълва Coca-Cola с оценка на бранда в размер на $54,9 млрд.
В рейтинга са включени компании от 15 страни и 20 продуктови категории, представени на американския пазар, което автоматично изключва от класацията гиганти като Vodafone и China Mobile. В списъка влизат както марки на отделни продукти, така и корпоративни брандове. При съставянето на оценката на стойността се отчитат средната печалба на компанията за последните три години, ръст на стойността през последната година, репутацията и влиянието на марката в съответния отрасъл. Сега вижте по-подробно описание на първите 10 в класацията
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.