Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-следените в САЩ модни марки
Няколко известни бранда от висшата мода на Европа и Америка са постоянните заподозрени, най-отразявани от медиите в САЩ. Те получават най-голямо внимание от големите модни списания на Северна Америка през 2013 г. Въпреки това, изследване на медийния пазар показва, че в класацията на най-следените от изданията модни марки през изминалата година намират място и по-малко известни брандове.
Анализатори от американската изследователска фирма Media Radar направиха наблюдение на списанията Elle, Harper's Bazaar, InStyle, Marie Claire, People Style Watch, Vogue, и W:, издавани в САЩ. Те събраха данни за всяко споменаване на моден бранд на страниците на тези издания. Така оформиха следната класация на най-отразяваните модни марки.
1. Chanel
2. Christian Dior
3. Marc Jacobs
4. Michael Kors
5. Louis Vuitton
6. Prada
7. Gucci
8. Calvin Klein
9. Celine
10. Balenciaga
Chanel се класира на първото място с общо 1656 споменавания в изброените по-горе списания през 2013 г. Френската модна марка остава сред най-харесваните и водещи в света на модата.
Новодошлите в топ 10 са Stella McCartney и Proenza Schouler. Те изместват някои от най-известните брандове в посланите десетилетия - Burberry и Givenchy.
От Business Insider
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.