Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-старите корпоративни лога в Америка
Северна Америка, където брандингът се заражда, е дом на някои от най-старите лога в маркетинг историята.
За тях разказват авторите на „Уолстрийт Джърнъл“. Някои от тези лога са преработвани във времето, но в същността си и по вид остават същите. Други, с традиции от средата на 19 век, съществено се променят.
Част от най-старите корпоративни лога на САЩ нямат общо с мисията на компаниите им. Други крият историческа символика. Така например логото на Prudential от 1896 г. използва думите „Скалата на Гибралтар“, за да внуши, че финансовите продукти на фирмата са надежди като нея.
Някои от най-старите лога в америка обозначават най-скъпите съвременни американски брандове, по преценка на Interbrand. Например Coca-Cola, Johnson & Johnson.
Ето как изглеждат те.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.