Най-успешните реклами в историята на Super Bowl 2

Най-зрелищните, най-скъпи и оригинални телевизионни реклами в американския ефир по традиция се излъчват по време Super Bowl – финала на националната футболна лига в САЩ.

Днес ще ви разкажем за още две от тази златна поредица, чието изпълнение и резултат са сред най-запомнящите се.

4. Компания: McDonalds

    Реклама: „Песента на Big Mac”

    Година: 1975

    Описание: Клиентите на McDonalds опитват да изпеят съставките на Big Mac с различно ниво на успех.

    Защо работи: Изброява съставките в най-големия хамбургер на McDonalds. Освен това показва клиенти, които представляват различните демографски групи.

    Поука: Лесно запомнящата се песен в рекламата може да предизвика разпознаване и коментари от уста на уста.

 

5. Компания: E*TRADE

    Реклама: „Търгуващото бебе“

    Година: 2008

    Описание: Бебе седи пред компютъра и обяснява колко е лесно да се купува в etrade.com. След едно кликване с мишката детенцето казва: „Тъкмо купих акции. Току що ме видяхте как купувам акции. Не е кой знае какво. Искам да кажа, ако аз мога да го направя, вие можете да го направите.“

    Защо работи: Рекламата разчита на познатия елемент на шока, който оставяме на вас да откриете. Търгуването на акции се смята за натоварващо, сложно и стресово занимание, но малкото дете убеждава, че тази представа не бива да се абсолютизира и че всеки може да търгува в интернет.

    Поука: Хората реагират позитивно на бебетата. Рекламата използва изпитан и сигурен рекламен трик (бебето) в съчетание с ясно, сбито и ефективно съобщение. Когато цялото това съобщение се комбинира с елемента на изненада, хората гарантирано ще заговорят за марката.

Рекламата на E*TRADE можете да видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ