Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-успешните реклами в историята на Super Bowl 2
Най-зрелищните, най-скъпи и оригинални телевизионни реклами в американския ефир по традиция се излъчват по време Super Bowl – финала на националната футболна лига в САЩ.
Днес ще ви разкажем за още две от тази златна поредица, чието изпълнение и резултат са сред най-запомнящите се.
4. Компания: McDonalds
Реклама: „Песента на Big Mac”
Година: 1975
Описание: Клиентите на McDonalds опитват да изпеят съставките на Big Mac с различно ниво на успех.
Защо работи: Изброява съставките в най-големия хамбургер на McDonalds. Освен това показва клиенти, които представляват различните демографски групи.
Поука: Лесно запомнящата се песен в рекламата може да предизвика разпознаване и коментари от уста на уста.
5. Компания: E*TRADE
Реклама: „Търгуващото бебе“
Година: 2008
Описание: Бебе седи пред компютъра и обяснява колко е лесно да се купува в etrade.com. След едно кликване с мишката детенцето казва: „Тъкмо купих акции. Току що ме видяхте как купувам акции. Не е кой знае какво. Искам да кажа, ако аз мога да го направя, вие можете да го направите.“
Защо работи: Рекламата разчита на познатия елемент на шока, който оставяме на вас да откриете. Търгуването на акции се смята за натоварващо, сложно и стресово занимание, но малкото дете убеждава, че тази представа не бива да се абсолютизира и че всеки може да търгува в интернет.
Поука: Хората реагират позитивно на бебетата. Рекламата използва изпитан и сигурен рекламен трик (бебето) в съчетание с ясно, сбито и ефективно съобщение. Когато цялото това съобщение се комбинира с елемента на изненада, хората гарантирано ще заговорят за марката.
Рекламата на E*TRADE можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.