Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-честите грешки на фирмените сайтове
Ако един бизнес го няма в интернет, той не съществува. Това смятат много от световните маркетинг източници. Максимата според тях важи за всеки бизнес, включително и за малкия. Както и за този с отбрани клиенти, залагащ на лукса.
Това е причината всички компании, включително тези с 11-50 служители (по категорията на LinkedIn), да търсят присъствие в мрежата чрез уебсайт или с профил в най-голямата социална медия. От магазинчета за цветя до салони с автомобили за милиони евро, всички фирми имат сайтове. И повечето от тях допускат едни и същи грешки в сайтовете си, които им пречат.
Кои са тези грешки, коментира американското списание Inc. Неговите автори цитират мнението на Дейвид Чен, изпълнителен директор и съосновател на фирмата Strikingly в САЩ. Тя предлага индтсрумент за създаване на фирмени сайтове „поразително бързо“ - „за 10 минути“. Въобще, специализирана е в изграждането на сайтове за бизнеса.
Според Чен най-новите фирмени сайтове в уеб пространството допускат следните грешки:
Принуждават посетителите си да кликват в тях твърде много пъти. Според Чен повечето сайтове надценяват броя кликвания, които клиентите са склонни да направят, за да поръчат в интернет продукт или да разберат нещо повече за компанията. Всеки отделен клик е момент на действие. Често хората стигат донякъде в последователността от действия, които изисква от тях сайтът, но след това се разсейват от друго в интернет и прекратяват усилията си. Най-добри са сайтовете, които предлагат само едно основно действие. Чен съветва всеки отделен сайт да реши кое е това действие, което иска хората да предприемат, когато попаднат в него – да направят обаждане, да открият адреса на фирмата, да поръчат от нея или друго. Ако е всичките тези неща, нека те да може да се правят с кликването върху един единствен бутон.
Друга честа грешка: Компанията мисли за мобилния интернет като за нещо, последно по важност, или въобще не мисли за присъствието си в мобилните платформи, като няма мобилна версия на сайта си. Мобилният трафик става все по-важен. Всички умни фирми съгласуват с него уеб присъствието си.
Добрият мобилен сайт изглежда като приложение. Потребителите се ориентират в него чрез прехвърляне на страниците му, вместо с кликване. Той има постоянно установена точка за действие, в която хората могат да поръчват, да се свързват с компанията или да разбират информация за нея.
Още: В съдържанието се използват твърде сложни, жаргонни думи от индустрията. Погрешно е един сайт да е твърде тясно специализиран и да гони с претенциозен език посетители, които не са експерти в бранша. Всеки бизнес сайт трябва да е общодостъпен и разбираем за всички в мрежата.
В сайтовете на фирмите не бива да има твърде много съдържание, допълва Чен. Основната причина е посочена по-горе - всеки сайт днес трябва да бъде съгласуван с мобилните устройства. А в тях се четат едва по няколко изречения. Прочита се дотам, докъдето свършва текстът на екрана на смартфона. Твърде дългите пасажи се оказват безсмислени.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.