Намаляват прегледите в YouTube

Намаляват прегледите в YouTube

Най-големият видеопортал в мрежата YouTube, се смалява от гледна точка на мерната единица, която за него означава всичко: прегледите. От декември те са намалели с 28%, сочи актуална статистика, цитирана от AdvertisingAge. През март са били съвсем малко повече от през същия месец на 2011 г.

За сметка на броя на прегледите обаче, степента на ангажираност, която те създават се е увеличила. След като инвестира 100 млн. долара, за да създаде канали, в които видеото е селектирано според общо съдържание, фокусът на YouTube се промени от направляване на потребителите към клипчета с кучета скейтбордисти към показването на по-дълги, по-ангажиращи записи. Такива, които неслучайно се харесват повече на рекламодателите.

Информационна графика на посещенията в сайта по месеци можете да видите вдясно.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
САЩ и Китай договориха рамката на търговското споразумение преди срещата Тръмп-Си
Стотици хиляди се събраха в Истанбул в подкрепа на арестувания кмет Екрем Имамоглу
Ройтерс: Какво представлява руската ракета "Буревестник"?
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари