Намаляват прегледите в YouTube

Намаляват прегледите в YouTube

Най-големият видеопортал в мрежата YouTube, се смалява от гледна точка на мерната единица, която за него означава всичко: прегледите. От декември те са намалели с 28%, сочи актуална статистика, цитирана от AdvertisingAge. През март са били съвсем малко повече от през същия месец на 2011 г.

За сметка на броя на прегледите обаче, степента на ангажираност, която те създават се е увеличила. След като инвестира 100 млн. долара, за да създаде канали, в които видеото е селектирано според общо съдържание, фокусът на YouTube се промени от направляване на потребителите към клипчета с кучета скейтбордисти към показването на по-дълги, по-ангажиращи записи. Такива, които неслучайно се харесват повече на рекламодателите.

Информационна графика на посещенията в сайта по месеци можете да видите вдясно.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ