Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Никой не е съвършен, припомня силна социална кампания в Цюрих
В началото на декември цюрихската улица „Банхофщрасе” осъмна, допълнена от един необикновен магазин за облекло. Различното в магазина не беше модата или декорацията зад стъклените витрини, където се показват дрехи, а манекените. Те бяха с несъвършени тела. Дори грозни. Антипод на недействителните форми на моделите зад витрините, които сме свикнали да виждаме, с тяхната тънка талия, шия, глезени и висок ръст.
Манекените бяха специално изработени по модел на истински хора с увреждания.
Кампанията беше инициирана по повод Международния ден на хората с увреждания от организацията Pro Infirmis, която подпомага пациентите с недъзи. Тя бе проведена под мотото „Защото кой е съвършен? Приближи се”. В рамките й бяха създадени манекените, които имитират телата на хора с липсващи крайници или на болни от крайна форма на сколиоза. Целта беше облечените в модни дрехи ощетени от съвършенство пластмасови тела да провокират минувачите да се замислят за хората с физически недъзи и да осъзнаят колко е важно да ги приемат в живота си в днешния свят, където младостта и съвършенството на тялото, лицето, косата, зъбите, са издигнати в култ.
Режисьорът Ален Гщпонер засне кратък филм за кампанията. Вижте го. Силно, нали?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.