Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нов епизод от рекламната война на Pepsi срещу Coca-Cola
Дядо Коледа не е в традиционната си светлина. Той е на плаж, защото е лято, и танцува на парти. В един момент малко се уморява и решава да се разхлади с газирана напитка. “Coca-Cola?” – предлага барманът. „По-добре Pepsi”, казва белобрадия старец. Да, има договор с другата марка, но нали е във ваканция.
Лятото е време за Pepsi. Това е идеята на новата забавна тв реклама на Pepsi, с която компанията продължава дългогодишната си, любопитна рекламна война с конкурентната марка Coca-Cola.
Това е последният опит на компанията в изтеклата година да атакува Coca-Cola, разказват от AdvertisingAge. В края на миналото лято спот на Pepsi Max в Щатите се заигра с Coke Zero. През март напитката Sierra Mist, предлагана от Pepsi, хвърли ръкавицата на Sprite.
С тази реклама от Pepsi казват, че в горещите месеци всички пият тяхната напитка. Дори най-голямата знаменитост, икона на марката Coca-Cola – Дядо Коледа. Идеята е на агенция TBWA/Chiat/Day.
Филмчето можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.