Нов епизод от рекламната война на Pepsi срещу Coca-Cola


Дядо Коледа не е в традиционната си светлина. Той е на плаж, защото е лято, и танцува на парти. В един момент малко се уморява и решава да се разхлади с газирана напитка. “Coca-Cola?” – предлага барманът. „По-добре Pepsi”, казва белобрадия старец. Да, има договор с другата марка, но нали е във ваканция.

Лятото е време за Pepsi. Това е идеята на новата забавна тв реклама на Pepsi, с която компанията продължава дългогодишната си, любопитна рекламна война с конкурентната марка Coca-Cola.

Това е последният опит на компанията в изтеклата година да атакува Coca-Cola, разказват от AdvertisingAge. В края на миналото лято спот на Pepsi Max в Щатите се заигра с Coke Zero. През март напитката Sierra Mist, предлагана от Pepsi, хвърли ръкавицата на Sprite.

С тази реклама от Pepsi казват, че в горещите месеци всички пият тяхната напитка. Дори най-голямата знаменитост, икона на марката Coca-Cola – Дядо Коледа. Идеята е на агенция TBWA/Chiat/Day.

Филмчето можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
МФ публикува новия проектобюджет в полунощ: И приходите, и разходите са занижени с малко над 1 милиард евро
Времето през уикенда: Облаци и дъжд
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи