Нов инструмент в Twitter дава зелена светлина на алкохолните марки

Нов инструмент в Twitter дава зелена светлина на алкохолните марки

Социалната мрежа Twitter изостана в надпреварата за вниманието на големите алкохолни марки спрямо Facebook. Сега обаче сайтът разработва нов инструмент, с който цели да стимулира рекламата от алкохолната индустрия, съобщава AdAge. Той работи по следния начин: когато фен последва марката, му се изпраща директно рекламно съобщение с линк към сайт, който моли той да посочи датата си на раждане. Потребителят трябва да попълни данни в онлайн формуляр в рамките на 24 часа, ако иска да следва марката. Щом го е направил, същият потребител може да последва и останалите алкохолни марки в социалната мрежа, без да се налага да повтаря процеса.

Решението да бъде изграден този инструмент идва в отговор на лобирането на алкохолната индустрия в САЩ, коментират авторите в AdAde. Регулацията в Америка е такава, че марките трябва да проверяват възрастта на потребителите, преди да ангажират и обвързват фенове в Twitter. Очаква се, че маркетинга на бира, вино и спиртни напитки в страната предстои да бъде проверяван още по-засилено от Федералната търговска комисия, която вече изисква данни за дигиталния маркетинг от рекламодателите на алкохол.

Междувременно от Twitter съобщиха, че очакват да направят 1 милиард долара рекламни приходи до 2014 г., информира агенция Bloomberg. Ако това се случи, услугата с разпространение на блог съобщения на Twitter Inc. ще се е разраснала два пъти по-бързо, отколкото анализаторите очакваха.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ