Нов инструмент в Twitter дава зелена светлина на алкохолните марки

Нов инструмент в Twitter дава зелена светлина на алкохолните марки

Социалната мрежа Twitter изостана в надпреварата за вниманието на големите алкохолни марки спрямо Facebook. Сега обаче сайтът разработва нов инструмент, с който цели да стимулира рекламата от алкохолната индустрия, съобщава AdAge. Той работи по следния начин: когато фен последва марката, му се изпраща директно рекламно съобщение с линк към сайт, който моли той да посочи датата си на раждане. Потребителят трябва да попълни данни в онлайн формуляр в рамките на 24 часа, ако иска да следва марката. Щом го е направил, същият потребител може да последва и останалите алкохолни марки в социалната мрежа, без да се налага да повтаря процеса.

Решението да бъде изграден този инструмент идва в отговор на лобирането на алкохолната индустрия в САЩ, коментират авторите в AdAde. Регулацията в Америка е такава, че марките трябва да проверяват възрастта на потребителите, преди да ангажират и обвързват фенове в Twitter. Очаква се, че маркетинга на бира, вино и спиртни напитки в страната предстои да бъде проверяван още по-засилено от Федералната търговска комисия, която вече изисква данни за дигиталния маркетинг от рекламодателите на алкохол.

Междувременно от Twitter съобщиха, че очакват да направят 1 милиард долара рекламни приходи до 2014 г., информира агенция Bloomberg. Ако това се случи, услугата с разпространение на блог съобщения на Twitter Inc. ще се е разраснала два пъти по-бързо, отколкото анализаторите очакваха.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино