Нова социална мрежа измества You Tube в онлайн маркетинга

Нова социална мрежа измества You Tube в онлайн маркетинга

 Една трета от интернет потребителите в цял свят вземат решение за покупка след посещение на популярни сайтове за обмен на изображения. Това твърди компанията Bizrate Insights като се позовава на данни от свое изследване.

Резултатите в проучването са въз основа на онлайн анкета сред 3741 онлайн клиенти, проведено в края на март. От тях става ясно, че 32% от потребителите решават да купят дадена стока след като видят изображението й в популярни сайтове като Pinterest например. Социалната мрежа бе създадена целенасочено да разглеждане и търсене на услуги, идеи и стоки, коментира Чад Вайт, директор по маркетинговите изследвания на компанията Responsys, която неотдавна започна проучване на позиционирането на крупни ритейлъри в Pinterest.

 Големите търговски вериги включиха новопоявилата се социална мрежа в маркетинговите си кампании през електронна поща много по-бързо, от Facebook или Twitter. Процентът на компаниите, заложили в онлайн маркетинга си на Pinterest вече е 24 на сто в края на март, твърдят от Responsys, която е проследила дейността на над 100 реални и виртуални магазини. За отбелязване е, че новият сайт стартира преди по-малко от две години.

„Много е вероятно следващият месец Pinterest да измести YouTube от третото място сред социалните мрежи, предпочитани за маркетинг от големите търговски вериги. Този сайто още веднъж потвърждава старата истина: по-добре веднъж да видиш, отколкото сто пъти да чуеш", коментира експертът по маркетингови проучвания Чад Вайт.

Към момента 88% от компаниите ритейлъри рекламират свои продукти през Facebook, 74% през Twitter и 26% в на YouTube.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ