Нова социална мрежа набира сила

Нова социална мрежа набира сила

Нова социална мрежа набира сила

Нов сайт за споделяне и комуникация навлиза сред американските потребители и се превръща в полезен инструмент за маркетинга.

Pinterest – онлайн бюлетин за любимите снимки на хората, представен през 2010 г., регистрира силен растеж. Сайтът е набрал 7 млн. уникални потребители само през декември миналата година. За сравнение, през септември те са били 1,6 млн., информират авторите в Entrepreneur. Трафикът, който неговата група от регистрирани носи на компанията създател, фактически е по-голям от този на YouTube, Goolge + и LinkedIn, взети заедно. Това гласи актуални изследване на сайта за споделяне Shareholic от Кеймбридж.

Начинът, по който новата социална мрежа е използвана, има своите особености. Pinterest позволява на хората да организират качените от тях снимки. Например в раздели с красиви залези или с изображения на вина, които те са тествали. Снимките са поставяни в табла със специфични категории. Така, когато „закачат” или „забодат” нещо ново на таблото, последователите им го виждат, след което могат да го харесат, коментират или да го преместят в техните табла. Също както съдържанието във Facebook, в този сайт споделянето на онлайн обектите ги прави вирусни.

Бъдещи булки използват Pinterest, за да публикуват снимки на различни видове булчински рокли. Освен това мъжката част от потребителите поставя в раздели автомобили, към които има интерес. Възможностите и тематиката са неограничени.

Може би най-важната възможност за реклама на бизнеса, която сайтът предоставя, се изразява в публикуването на снимки на продуктите на компниите в отделните категории, с линк към корпоративния уеб-сайт. Така се получава нещо като социален, виртуален каталог. Недостатък за рекламодателя и предимство според много от потребителите е графата „хора”, която изключва възможността за поставяне на промоционални продукти и услуги.

Основното предимство на сайта, което го прави различен, е разделянето на фотографиите в него по категории. Най-добрите снимки – забавни, красиви или провокиращи размисъл, привличат най-голямо внимание сред потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ