Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нова социална мрежа набира сила
Нов сайт за споделяне и комуникация навлиза сред американските потребители и се превръща в полезен инструмент за маркетинга.
Pinterest – онлайн бюлетин за любимите снимки на хората, представен през 2010 г., регистрира силен растеж. Сайтът е набрал 7 млн. уникални потребители само през декември миналата година. За сравнение, през септември те са били 1,6 млн., информират авторите в Entrepreneur. Трафикът, който неговата група от регистрирани носи на компанията създател, фактически е по-голям от този на YouTube, Goolge + и LinkedIn, взети заедно. Това гласи актуални изследване на сайта за споделяне Shareholic от Кеймбридж.
Начинът, по който новата социална мрежа е използвана, има своите особености. Pinterest позволява на хората да организират качените от тях снимки. Например в раздели с красиви залези или с изображения на вина, които те са тествали. Снимките са поставяни в табла със специфични категории. Така, когато „закачат” или „забодат” нещо ново на таблото, последователите им го виждат, след което могат да го харесат, коментират или да го преместят в техните табла. Също както съдържанието във Facebook, в този сайт споделянето на онлайн обектите ги прави вирусни.
Бъдещи булки използват Pinterest, за да публикуват снимки на различни видове булчински рокли. Освен това мъжката част от потребителите поставя в раздели автомобили, към които има интерес. Възможностите и тематиката са неограничени.
Може би най-важната възможност за реклама на бизнеса, която сайтът предоставя, се изразява в публикуването на снимки на продуктите на компниите в отделните категории, с линк към корпоративния уеб-сайт. Така се получава нещо като социален, виртуален каталог. Недостатък за рекламодателя и предимство според много от потребителите е графата „хора”, която изключва възможността за поставяне на промоционални продукти и услуги.
Основното предимство на сайта, което го прави различен, е разделянето на фотографиите в него по категории. Най-добрите снимки – забавни, красиви или провокиращи размисъл, привличат най-голямо внимание сред потребителите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.