Новата кампания за безопасност на пътя, която събра внимание


„Отиде си твърде рано“ е последната видео кампания, която събира внимание в мрежата и си поставя за цел да повиши вниманието към рисковете от шофирането с висока скорост.

Виж още: Една страхотна PSA реклама за безопасността по пътищата

Тя е представена от Белгийския институт за сигурност на пътя. Представя трогателен експеримент, в който шофьори присъстват на собственото си погребение и чуват как близките им ги оплакват. Този месец събра близо 4 млн. прегледа в YouTube от целия свят и бе отразена от водещите сайтове за маркетинг, включително Adweek.

Представяме ви я и ние. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Китайски хирурзи извършиха първата трансплантация на черен дроб от прасе на човек