Новата, класна реклама на Armani


Какво би се случило след случайна среща, когато мъж и жена, перфектни един за друг, се погледнат очи в очи? Как би се развил животът им? Може би би последвала най-голямата любов? Или биха настъпили болка и страдание. Ами ако бяха други хора?

Giorgio Armani задава всички тези въпроси, като разказва завладяваща история в новата си видео реклама. Модната марка представи силен черно-бял филм. Ключовите модели и аксесоари на есенно-зимната линия на Armani 2012/2013 г. са вплетени в сюжета на интригуваща история за случайна среща. Линиите са изчистени както в облеклото, така и в интериора на местата, където разказът се разгръща.

Филмът е сниман в хотел Armani в Милано, съобщава Facebook страницата на компанията. Дело е на режисьора на „Американски психар” Мери Харън. Вижте го.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Военни в Бенин обявиха отстраняване на правителството и на президента
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Китай и Русия проведоха трети съвместни противоракетни учения
Скромните лидери са най-ефективни
Индия: Няма издадена препоръка за спиране на финансирането за чиста енергия
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно