Новата, класна реклама на Armani


Какво би се случило след случайна среща, когато мъж и жена, перфектни един за друг, се погледнат очи в очи? Как би се развил животът им? Може би би последвала най-голямата любов? Или биха настъпили болка и страдание. Ами ако бяха други хора?

Giorgio Armani задава всички тези въпроси, като разказва завладяваща история в новата си видео реклама. Модната марка представи силен черно-бял филм. Ключовите модели и аксесоари на есенно-зимната линия на Armani 2012/2013 г. са вплетени в сюжета на интригуваща история за случайна среща. Линиите са изчистени както в облеклото, така и в интериора на местата, където разказът се разгръща.

Филмът е сниман в хотел Armani в Милано, съобщава Facebook страницата на компанията. Дело е на режисьора на „Американски психар” Мери Харън. Вижте го.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
На днешната дата, 25 октомври. Рождениците днес
Цитат на деня
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании