Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новият клас на бранд маркетинга
Големите обеми от данни и реакциите на маркетинга спрямо тях ще въведат една от основните промени в професията на бранд мениджмънта през 2015 г.
Това прогнозира в материал в "Гардиън", който събира мнението на маркетингови експерти от Великобритания, Аманда Хил - бранд мениджър на BBC Worldwide. Според нея предстоящата година ще бъде година на възход и процъфтяване на специалистите в маркетинга, свикнали да работят с големи количества данни от мрежата съвсем естествено. Нарича ги data naturals.
"Най-добрите в криейтива ще продължават да блестят и ще се пишат заглавия (в маркетинговите издания - б.р.) за иновативните начини за използване на данните. Но, през 2015 г. ще наблюдаваме най-голямата форма на успех на един нов клас бранд маркетолози - data naturals (може да се разтълкува като специалисти, управляващи данни, които в морето от информация се ориентират като в естествена среда).
Независимо дали става дума за употребата на машинно учене за разбиране на емоционалната степен на ангажираност на хората към марките, или за модели за прогнозиране на действията на потребители, показващи къде ще бъде следващата вълна на растеж на бранда, данните сега вече могат да помагат в почти всичко, което правим", казва Хил.
"От големите решения като страните, на които поставяме приоритет, до малките като кои версии на творчество да предпочитаме - тези в маркетинга, които станат наистина добри в използването на данни, за да си помагат да постигат цели, тези които виждат това като съвсем естествена част от живота, те ще процъфтяват. На другите, които са роби на данните или отбягват данните, ще бъде много трудно", допълва тя.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Финанси |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.