Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|"Ню Йорк Таймс" със сайт на китайски език
Американският вестник "Ню Йорк Таймс" представи свой сайт на китайски език, съобщи BBC. Целта на компанията е да навлезе в най-големия в света интернет пазар. Нейни представители обясниха, че уеб-порталът е насочен към "образованите, богати граждани на света" сред нарастващата китайска средна класа. Решението им идва, въпреки нарастващите критики срещу цензурата и стриктния контрол на интернет съдържанието от страната на китайското правителство.
От изданието посочиха, че ще следват собствените си, установени с дългогодишната практика журналистически стандарти. "Няма да го съгласуваме с изискванията на китайското правителство, няма да работим като китайска медийна компания", обясни международният редактор на "Ню Йорк Таймс", Джоузеф Кан.
В Китай има повече от 500 млн. интернет потребители и този брой се очаква да нарасне в следващите години. В резултат, приходите от онлайн реклама от страната в последните години постоянно се увеличават. Повече и повече чуждестранни компании целят да установят присъствие там. По-рано тази година китайската Google – търсачката Baidu, отчете 80% ръст на рекламата за 2011 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.