Особености на таргет аудиторията Поколение Y

Особености на таргет аудиторията Поколение Y

Те са умни, схватливи и суперсвързани. Разполагате ли с каквото е нужно, за да ги ангажирате?

Поколението Y (родено от 1980 до 2000 г.) съставя огромен дял от активните, платежоспособни потребители във всички страни. Не всеки маркетинг обаче го разбира.

По време на Световния форум за иновации в Ню Йорк през юни, съоснователят на американското списание Mental Floss Уилям Пиърсън обясни защо тази възрастова група е особено важна. "Родените през този период са изключително гъвкави. Те са тези, които действително пораснаха сред предизвикателствата на последните големи икономически проблеми. Сториха го по начин, по който други поколения не успяха. И се адаптират по-бързо от всяка генерация преди тях", смята той.

Ето какво още ги отличава:

Те са умни. Това поколение е съставено от хора, които си поставят цели и са инвестирали в себе си от ранна детска възраст. Интересуват се от своите преуспели връстници предприемачи като Марк Зукърбърг. Вдъхновяват се от хора, които разчупват рамките, като модерния визионер Стив Джобс. Когато им поднасяте информация, го направете рязко и бързо, но никога не ги подценявайте, съветва Пиърсън.

Те са разсеяни. Превключват устройствата по 27 пъти на час. Трудно е да се задържи вниманието им. За да успеете, поставете съдържанието си във всяка платформа, всяка медия. Трябва да можете да грабнете вниманието им, докато преглеждат Twitter набързо или пресичат улицата.

Предпазливи са. Много от тях са мили и мирно настроени. Често смятат, че медиите се държат манипулативно и ги възприемат като източници на пропаганда. Затова се присъединете към разговора им по смислен начин, комуникирайки с искрен тон.

Пазаруват веднага, но и вземат под наем. Изплащат на лизинг.

Подкрепят марките, в които вярват. Като го правят, усещат лека доза чувство за собственост в тях. Чувстват се част от бизнеса и, следователно, биха се върнали към него.

Най-вероятно е да се свържат с марката в социалните медии. Честа грешка е, че много компании намират присъствието си в сайтовете за споделяне смислено само ако от него се стимулира трафик към уебсайта им, от който би последвала някаква продажба. Въпреки че това е голяма част от целта, големите компании ще се провалят, ако не направят всяко свое онлайн преживяване значимо за потребителя отсреща. Ще го сторят, защото иначе няма да изградят вярната аудитория, която ще ги следва.

Съветът е: Фокусирайте се върху потребителското изживяване с марката си в интернет платформите, за да спечелите Y поколението (а и много други). Така ще изградите доверие към себе си.

От Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул