Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Политическата реклама в САЩ – по-лична от всякога
Минаха дните, в които политическите кампании в САЩ се насочваха към демонграфски групи, например „бялата“ работна класа или съпругите на футболисти. Днес вече те целят определени личности.
Как така?
На някои места кандидатите за политици могат да достигат директно определени гласоподаватели от малкия екран. В САЩ навлиза епохата Addressable TV. Новите технологии позволяват тя да се случи. Чрез тях рекламодателите, от кандидатите за американския сенат до застрахователните компании, вече могат да плащат по някои телевизионни канали да се излъчват посланията им в определени домове, пред определени семейства, в конкретен час.
„В традиционната телевизия човек може да свърши в положение, в което е платил да го видят много очи на хора, за които не го е грижа“, коментира Ченси Маклийн – главен опреативен директор на американската Analytics Media Group – фирма за анализ на рекламни данни. По думите й новата услуга Addressable TV може да бъде мощен инструмент за хората, готови да я използват. Когато един рекламодател знае на кого иска да говори и е наясно какво иска да му каже, той ще бъде много по-ефективен в маркетинг инициативите си.
Фирмите, които събират данни за аудиторията в САЩ знаят това и се опитват да бъдат все по-целенасочени. Те вече търсят информация за всичко, което може да е от значение за идентифициране на таргет публиката с най-подходящи за кандидатите за политици гласоподаватели. Избират район в Щатите и търсят историята му на гласоподаване, в която доминират определени (консервативни или демократични) нагласи, демографията на този район, абонаментите за списания на хората в него, данните за погасяване на кредитните вноски. Така, рекламодателите се сдобиват с максимално подробна картина и могат да съставят конкретен списък на хората, пред които искат да се покажат без тези хора да осъзнават. че специално се излъчва пред тях подбрана реклама. Излъчването става възможно чрез технология и позволява да им се представи рекламата, докато те гледат любимата си телевизионна програма.
„Никога досега рекламодателите не са разполагали с такова ниво на прецизност що се отнася до 30-секундната телевизионна реклама“, коментира Пол Гуярдо – директор приходи в Dirct TV. Тази прецизност в телевизията отдавна е мечта за политическите кампании, посветени на относително малка група избиратели. Кандидат-президентската кампания на Барак Обама езкспериментира с услугата в известна степен през 2012 г., но твърде малко американски домове по това време попадаха в системата за излъчване. Тази година обаче Dirct TV и Dish Network в САЩ обявиха партньорство. То ще позволи на политическите клиенти да достигнат около 20 милиона конкретни домакинства, като знаят кои точно избиратели живеят там. Това ще стане благодарение на сателитната телевизия по домовете. Така, телевизията, също както телефона, се превръща в устройство, за чиито потребител рекламодателите знаят всичко с подробности – кой е той, къде е, какви са навиците му на поведение и купуване, какви са социалният му статус, профсионалните му занимания, интересите и дори морала му.
По материал в Business Insider
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.