Представиха логото на Олимпиадата в Рио през 2016 г.

Бразилската агенция Tatil създаде знака за идентичност на предстоящите Олимпийски игри в Рио през 2016 г., съобщава creativity-online.com.

Символът с триизмерна форма беше избран през септември 2010 г. от организационния комитет на Олимпийските игри, който го хареса най-много от предложенията на 139 други агенции. Той е вдъхновен от природните чудеса на Рио де Жанейро и наподобява прегръдката на три фигури. 

В бразилския сайт на игрите се отбелязва, че във вида и замисъла на логото е въплътена идеята за страстта и трансформацията на град Рио и на цяла Бразилия, когато „страстната душа на бразилския танц разширява своята прегръдка и споделя приятелството си с колективен и топъл жест”.

Логото беше представено за първи път в навечерието на Нова година на божествения плаж на Копакабана. То беше показано на събралите се 2 млн. души на плажа сред които президентът на Олимпийския комитет Жак Рох, кметът на Рио Едуардо Пас, председателят на бразилския олимпийски комитет Карлос Артус Нузман и други местни граждани и гости.  

Организаторите на Олимпиадата в Бразилия разпространиха в интернет красив музикален видеоклип, който представя атмосферата и темперамента на спорта в Рио, в съчетание с оригиналното лого. Видеото можете да видите тук.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ