Прогноза: Двоен ръст на мобилната реклама още тази година

Прогноза: Двоен ръст на мобилната реклама още тази година

Глобалният пазар на мобилна реклама ще се удвои през 2011 г. и ще достигне обем от 3,3 млрд. долара, твърди в най-новия си доклад компанията за изследване на ИТ сектора в световен мащаб Gartner.

Като цяло, делът на мобилната реклама в общата рамка на разходите за популяризиране на стоки и услуги ще си остане незначителен, но постепенно ще се увеличава и ще достигне 4% от общо заделените рекламни бюджети към 2015 г., което в цифрово изражение ще се равнява на 20,6 млрд. долара. За сравнение, през 2010 г. мобилната реклама заемаше едва 0,5% от пазара.

Предвиденият ръст специалистите от Gartner обясняват с очакваното нарастване на използването на смартфони и таблети през следващите няколко години. Първенството на този пазар ще се държи не от САЩ, а от страните от Азиатско-Тихоокеанския регион и Япония.

Основното предимство на мбилната реклама е, че тя позволява да се провеждат значително по-таргетирани кампании, коментират още анализаторите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Как да разберете дали другите ви слушат
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Най-големите банки в САЩ са увеличили стойността си с 600 милиарда долара до края на 2025 г.