Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Прогноза: Двоен ръст на мобилната реклама още тази година
Глобалният пазар на мобилна реклама ще се удвои през 2011 г. и ще достигне обем от 3,3 млрд. долара, твърди в най-новия си доклад компанията за изследване на ИТ сектора в световен мащаб Gartner.
Като цяло, делът на мобилната реклама в общата рамка на разходите за популяризиране на стоки и услуги ще си остане незначителен, но постепенно ще се увеличава и ще достигне 4% от общо заделените рекламни бюджети към 2015 г., което в цифрово изражение ще се равнява на 20,6 млрд. долара. За сравнение, през 2010 г. мобилната реклама заемаше едва 0,5% от пазара.
Предвиденият ръст специалистите от Gartner обясняват с очакваното нарастване на използването на смартфони и таблети през следващите няколко години. Първенството на този пазар ще се държи не от САЩ, а от страните от Азиатско-Тихоокеанския регион и Япония.
Основното предимство на мбилната реклама е, че тя позволява да се провеждат значително по-таргетирани кампании, коментират още анализаторите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.