Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Производителят на шоколадите Milka спира да рекламира продуктите си на деца под 12 години
Производителят на шоколадите Milka - Монделийз Интернешънъл, обяви радикална промяна в маркетинговата си политика като от 1 януари 2016 г. спира да рекламира продуктите си директно на деца под 12-годишна възраст, независимо от техния хранителен профил.
Компанията е водещ световен лидер в производството на леки закуски, на шоколади и шоколадови десерти, бисквити, бонбони, дъвки, кафе и разтворими напитки като една от големите й производствени мощности е заводът в гр. Своге. Нейни са марките Cadbury, Cadbury Dairy Milk и шоколад Milka, Jacobs кафе, Oreo, BelVita, TUC и други.
Решението за промяна в маркетинговата политика е част от глобалната стратегия за устойчиво развитие на компанията. Тя се ангажира да ориентира комуникационните си дейности към възрастни и родители, като ще предоставя повече информация и помощ при избора на най-добрите решения за разумна консумация за тях и техните семейства, поясняват в официален пресрелийз от Монделийз.
Компанията си поставя за цел до 2020 г. да редуцира с 10% солта и наситените мазнини в своите продукти и да увеличи пълнозърнестите храни в своето портфолио с 25%. Монделийз работи и по увеличаването на асортимента от индивидуално опаковани порции, като до момента е постигнала 16% ръст от планираните 25%.
Компанията планира и инвестиции в размер на 50 млн. долара до края на 2020 за подкрепа на програми на доброволчески и неправителствени организации, насочени към изграждането на полезни навици за редовно спортуване и здравословно хранене. До момента са изразходени повече от 30 милиона долара (64 %).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.