Производителят на шоколадите Milka спира да рекламира продуктите си на деца под 12 години

Производителят на шоколадите Milka спира да рекламира продуктите си на деца под 12 години

Производителят на шоколадите Milka спира да рекламира продуктите си на деца под 12 години

Производителят на шоколадите Milka -  Монделийз Интернешънъл, обяви радикална промяна в маркетинговата си политика като от 1 януари 2016 г. спира да рекламира продуктите си директно на деца под 12-годишна възраст, независимо от техния хранителен профил.

Компанията е водещ световен лидер в производството на леки закуски, на шоколади и шоколадови десерти, бисквити, бонбони, дъвки, кафе и разтворими напитки като една от големите й производствени мощности е заводът в гр. Своге. Нейни са марките Cadbury, Cadbury Dairy Milk и шоколад Milka, Jacobs кафе, Oreo, BelVita, TUC и други.

Решението за промяна в маркетинговата политика е част  от глобалната стратегия за устойчиво развитие на компанията. Тя се ангажира да ориентира   комуникационните си дейности към възрастни и родители, като ще предоставя повече информация и помощ при избора на най-добрите решения за разумна консумация за тях и техните семейства, поясняват в официален пресрелийз от Монделийз. 

Компанията си поставя за цел до 2020 г. да редуцира с 10% солта и наситените мазнини в своите продукти и да увеличи  пълнозърнестите храни в своето портфолио с 25%. Монделийз работи и по увеличаването  на асортимента от индивидуално опаковани порции, като до момента е постигнала 16%  ръст от планираните 25%.

Компанията планира и инвестиции в размер на 50 млн. долара до края на 2020 за подкрепа на програми на доброволчески и неправителствени организации, насочени към изграждането на полезни навици за редовно спортуване и здравословно хранене. До момента  са изразходени повече от 30 милиона долара (64 %).

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ