Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Производителят на шоколадите Milka спира да рекламира продуктите си на деца под 12 години
Производителят на шоколадите Milka спира да рекламира продуктите си на деца под 12 години
Производителят на шоколадите Milka - Монделийз Интернешънъл, обяви радикална промяна в маркетинговата си политика като от 1 януари 2016 г. спира да рекламира продуктите си директно на деца под 12-годишна възраст, независимо от техния хранителен профил.
Компанията е водещ световен лидер в производството на леки закуски, на шоколади и шоколадови десерти, бисквити, бонбони, дъвки, кафе и разтворими напитки като една от големите й производствени мощности е заводът в гр. Своге. Нейни са марките Cadbury, Cadbury Dairy Milk и шоколад Milka, Jacobs кафе, Oreo, BelVita, TUC и други.
Решението за промяна в маркетинговата политика е част от глобалната стратегия за устойчиво развитие на компанията. Тя се ангажира да ориентира комуникационните си дейности към възрастни и родители, като ще предоставя повече информация и помощ при избора на най-добрите решения за разумна консумация за тях и техните семейства, поясняват в официален пресрелийз от Монделийз.
Компанията си поставя за цел до 2020 г. да редуцира с 10% солта и наситените мазнини в своите продукти и да увеличи пълнозърнестите храни в своето портфолио с 25%. Монделийз работи и по увеличаването на асортимента от индивидуално опаковани порции, като до момента е постигнала 16% ръст от планираните 25%.
Компанията планира и инвестиции в размер на 50 млн. долара до края на 2020 за подкрепа на програми на доброволчески и неправителствени организации, насочени към изграждането на полезни навици за редовно спортуване и здравословно хранене. До момента са изразходени повече от 30 милиона долара (64 %).
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.