Променени до неузнаваемост

Преди и след: Pizza Hut.

Няколко световни марки промениха логото си тази година. Част от тях - до неузнаваемост, стартирайки ново начало и ребрандиране.

Наблюдателите на американския сайт Business Insider отразяват по-ефектните от тези изменения. Те събраха сведения и мнения от онлайн общността на новия блог за графичен дизайн на UnderConsiderations. Така оформиха списък с любимия си редизайн на лога през 2014 г. 

Графичният дизайн се приема с разглеждане, затова без повече думи предлагаме да видите селекцията им. Ето как изглежда тя. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет
Новата икономика: AI трябва да бъде благодат за развиващите се пазари, но някои инвеститори не са убедени