Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тактиката, само правилната тактика ангажира клиента
Тактиката е особено важна в маркетинга, защото тя е това, което в крайна сметка ангажира потребителя. Тя мотивира решението за покупка. Маркетологът не може да определи тактиките си, преди да е извършил всички необходими стъпки в писането на своя маркетинг план. Без добре развит план, тактиките няма да работят.
Това посочва в американското списание Entrepreneur Джим Джоузеф - директор интегриран маркетинг в нюйоркската комуникационна агенция Cohn & Wolfe, автор, блогър и университетски преподавател. "Щом сте създали основни маркетингови стратегии, които да задвижат бизнеса, процесът на определянето на тактики трябва да бъде за вас забавен, лесен и ясен", пише той. По думите му, ако планът и стратегията са готови, тактиките трябва да се измислят лесно, да дойдат от само себе си. "Всъщност, ако измисляте тактиките си, маркетинговият план, който се приели преди това, трябва да бъде филтърът, който да използвате", казва той.
"Ако нещо не се отнася до основните ви стратегии, тогава то не е жизнеспособна тактика за плана ви. Ако то не съответства на SWOT анализа ви, не го предприемайте, обърнете се към друго, което го прави. Ако не резонира със сведенията ви за таргетираните клиенти, дори да ви изглежда подходяща акция за предприемане съгласно стратегията ви за маркетинг, продължавайте да мислите за нещо друго, докато не създадете нещо значимо", съветва Джоузеф.
Той изброява 4 примерни тактики за развитие на малкия бизнес. Ето какво предлага:
- Разширете присъствието си на повече пазари или в сходна на настоящата ви локация за бизнес. Тактиките за това биха включили избиране на подходящите места за ново бизнес развитие, обмисляне на вида търговско пространство и местоположението му, където да се настаните, размисли върху дизайна и представянето на новото място.
- Създайте сайт за електронна търговия, чрез който могат да ви достигат клиентите, които не биха могли да дойдат в магазините ви. Нека URL-ът и името на сайта съответстват на брандинга ви. Изградете виртуалните елементи в сайта си така, че да направят процеса за поръчка на дадена стока или услуга максимално лесен за потребителите.
- Установете присъствие в няколко социални медии. То ще ви помогне клиентите ви да бъдат по-обвързани с бизнеса ви и ще ги мотивира да споделят истории, свързани с вас. Тактически решете кои социални канали са най-подходящи за бизнеса ви и биха били среда за най-висока степен на ангажираност.
- Изградете стратегия за маркетингово съдържание, която дава добавена стойност на клиентите ви в живота им, така че не само продуктът или изживяването да са единството, което те получават от вас. Давайте им практична или образователна информация с материалите си, предложете им забавление. Организирайте социална кампания. Бъдете повече от търговска марка.
Тези общи насоки ще придобият много по-конкретни измерения, когато измислите своите собствени тактики за вашата компания, уникални и съобразени с маркетинговата ви стратегия. Но имайте предвид, че тактиките са важни, защото те са това, което клиентите реално виждат. Чрез тях за първи път маркетинговият ви план се сдобива с публично лице. Затова винаги се уверявайте, че са достатъчно свързани с аудиторията, която искате да достигнете, съветва още авторът.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.