Реклама на деня: „Животът няма етикети“

Този силен уличен експеримент от САЩ, заснет във видео, е една от най-трогателните рекламни кампании от последните седмици. 

Изготвен по поръчка на американската неправителствена организация Ad Council, той има за цел да обори стереотипите, като покаже, че макар да имаме различен цвят на кожата или сексуална ориентация, винаги всички в себе си сме еднакви - просто хора. С тази идея е заснето видеото, което служи за добра реклама в категорията на кампаниите със социална насоченост, възпитаващи общетсвени ценности (PSA). 

Спотът е от 3 минути и се разпространява под мотото "Животът няма етикети". За да внуши по въздействащ начин идеята, организацията поставя в Санта Моника, Калифорния, голям рентгенов екран, зад който хората се виждат само като движещи се скелети. Експериментът е проведен на Свети Валентин. Когато излизат пред екрана, камерата проследява реакциите на публиката, изненадана да открие какви личности са се крили зад екрана. 

Това е рекламата от света, която избрахме да ви представим днес в рубриката ни за маркетинг. Ето я и нея. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Първи резултати от Румъния: Никушор Дан е новият президент
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло
Андрей Църня алармира за руска намеса в изборния процес в Румъния