Рекламен експеримент на Coca-Cola зарадва хора на спирка в Швеция

Coca-Cola представи нова кампания, с която накара немалко хора да се усмихнат. Този път в Швеция.

Компанията монтира на автобусна спирка в град Упсала в източната част на страната „машина на щастието”. Машината заработи в 14:49 ч. на 18 декември, когато температурата в града е била минус 4 градуса и на спирката бе тъмно като в рог. Тя зарадва неочаквано чакащите градския транспорт хора, като освети мястото и задейства изненадваща видео прожекция. Задната стена на спирката се оказа електронен екран, на който бяха излъчени красиви кадри с природа и слънце. Те припомниха на хората в студената скандинавска зима, където дните са къси, че скоро ще дойде лятото.  

Кампанията се разпространява под хаштага #ReasonsToBelieve. Ето и видеото, което я отразява. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите