Рекламен експеримент на Coca-Cola зарадва хора на спирка в Швеция


Coca-Cola представи нова кампания, с която накара немалко хора да се усмихнат. Този път в Швеция.

Компанията монтира на автобусна спирка в град Упсала в източната част на страната „машина на щастието”. Машината заработи в 14:49 ч. на 18 декември, когато температурата в града е била минус 4 градуса и на спирката бе тъмно като в рог. Тя зарадва неочаквано чакащите градския транспорт хора, като освети мястото и задейства изненадваща видео прожекция. Задната стена на спирката се оказа електронен екран, на който бяха излъчени красиви кадри с природа и слънце. Те припомниха на хората в студената скандинавска зима, където дните са къси, че скоро ще дойде лятото.  

Кампанията се разпространява под хаштага #ReasonsToBelieve. Ето и видеото, което я отразява. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 6 декември. Никулден
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Бундестагът прие закона за връщане на наборната военна служба в Германия
МААЕ съобщи, че защитният саркофаг на АЕЦ Чернобил е повреден от дрон
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи
Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Времето през уикенда: Облаци и дъжд