Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Рекламен експеримент на Coca-Cola зарадва хора на спирка в Швеция
Coca-Cola представи нова кампания, с която накара немалко хора да се усмихнат. Този път в Швеция.
Компанията монтира на автобусна спирка в град Упсала в източната част на страната „машина на щастието”. Машината заработи в 14:49 ч. на 18 декември, когато температурата в града е била минус 4 градуса и на спирката бе тъмно като в рог. Тя зарадва неочаквано чакащите градския транспорт хора, като освети мястото и задейства изненадваща видео прожекция. Задната стена на спирката се оказа електронен екран, на който бяха излъчени красиви кадри с природа и слънце. Те припомниха на хората в студената скандинавска зима, където дните са къси, че скоро ще дойде лятото.
Кампанията се разпространява под хаштага #ReasonsToBelieve. Ето и видеото, което я отразява.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.