Избягвайте тези думи, когато рекламирате в трудни времена

Избягвайте тези думи, когато рекламирате в трудни времена

Избягвайте тези думи, когато рекламирате в трудни времена

Мнозина живеят добре в съвременния свят, но има и големи групи от хора, които получават малки доходи и се налага да живеят и дори да оцеляват с тях. Тези хора също са потребители - на стоки за бита, храни, продукти. Рекламата достига и до тях. Тя ги касае.

Във времена на финансова рецесия броят на този тип хора обикновено се увеличава. 

Проблемната икономика, безработицата, съкращенията, притесненията на хората за личното им финансово състояние изискват по-деликатен подход в поднасянето на рекламното съобщение. Това коментира електронното издание на сп. Entrepreneur. То предложи списък на рекламните послания, които според авторите му временно трябва да излязат от употреба, когато икономиката се задъхва или хората са стресирани и несигурни. Ето какво препоръчва изданието: 

По-добре не слагайте думата "безплатен" ("free$" или нещо подобно) в заглавието на електронни рекламни съобщения. Понякога, част от електронните пощи разчитат тази дума като спам.

"Гарантирано... ". Напоследък, останаха много малко хора, които вярват на гаранции.

"Наистина". Ако искате да пълните място в изречението на рекламата, сложете и тази дума. Имайте предвид обаче, че тя НАИСТИНА не убеждава.

"Много". Понякога без него епитетите звучат по-убедително.

"Това" като обозначение на продукта. В повечето случаи тази дума не звучи добре и е излишна.

"Изключително". Не прави по-различен рекламираният бизнес.

"Възможност". Не помагате на никого, като казвате в рекламата си, че давате възможност за нещо. Клиентите искат увереност в съобщението, което ги призовава да похарчат трудно спечелените пари. А не да разберат какво би станало, ако се възползват от възможността да получат евентуален резултат.

"Е било". Писането в минало време не провокира действие. По-добре използвайте "ще бъде" или най-вече "е". 

Термини от икономическия жаргон, които придобиха негативен оттенък. Като например самата дума "криза".

И не копирайте послания на конкуренцията. Създайте рекламен призив, чието съдържание е коренно различно от тези на другите марки във вашия бранш.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ