Сигнал за опасност в забавни реклами на Volkswagen

Новата система за предупреждение на шофьора Side Assist на Volkswagen е отправна точка на вдъхновението за поредица оригинални реклами на компанията.

Идеята на технологията като цяло е да позволява на хората да забелязват рисковете, още преди те да са станали потенциално опасни, отбелязват авторите от AdvertoBlog.com. Затова новите три реклами на компанията, дело на агенция DDB Berlin, правят асоциация с името на филмов герой - сериен убиец и два гръцки мита, в които става дума за неподозирана опасност.

Сигналът за подобни рискове предизвиква усмивка. От Volkswagen се придържат към задължителния забавен елемент в телевизионната им реклама.

Първите два рекламни филма можете да видите тук и тук. Последен е третият от поредицата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ