Сигнал за опасност в забавни реклами на Volkswagen


Новата система за предупреждение на шофьора Side Assist на Volkswagen е отправна точка на вдъхновението за поредица оригинални реклами на компанията.

Идеята на технологията като цяло е да позволява на хората да забелязват рисковете, още преди те да са станали потенциално опасни, отбелязват авторите от AdvertoBlog.com. Затова новите три реклами на компанията, дело на агенция DDB Berlin, правят асоциация с името на филмов герой - сериен убиец и два гръцки мита, в които става дума за неподозирана опасност.

Сигналът за подобни рискове предизвиква усмивка. От Volkswagen се придържат към задължителния забавен елемент в телевизионната им реклама.

Първите два рекламни филма можете да видите тук и тук. Последен е третият от поредицата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела
Ценовият индекс на храните в България продължава да расте, сочат данни на ДКСБТ