Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сигнал за опасност в забавни реклами на Volkswagen
Новата система за предупреждение на шофьора Side Assist на Volkswagen е отправна точка на вдъхновението за поредица оригинални реклами на компанията.
Идеята на технологията като цяло е да позволява на хората да забелязват рисковете, още преди те да са станали потенциално опасни, отбелязват авторите от AdvertoBlog.com. Затова новите три реклами на компанията, дело на агенция DDB Berlin, правят асоциация с името на филмов герой - сериен убиец и два гръцки мита, в които става дума за неподозирана опасност.
Сигналът за подобни рискове предизвиква усмивка. От Volkswagen се придържат към задължителния забавен елемент в телевизионната им реклама.
Първите два рекламни филма можете да видите тук и тук. Последен е третият от поредицата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.